  • Data: 2016-02-16 11:22:47
    Temat: Czy ten gest jeszcze działa? :)
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzieś na początku lat 2000 jechałem jako pasażer, kierowcą samochodu
    był rosyjanin mieszkający w pl (handlował samochodami), grzał
    konkretnie i się oczywiście nadział na suszarkę. Policjant machnął
    mu lizakiem ale ów kierowca wykonał pewien gest i policjant cofnął
    lizak i machnął że możemy jechać dalej.
    Jakoś nie miałem do tej pory okazji to przetestować,czy ktoś się
    orientuje czy ten gest nadal działa czy obecnie funkcjonuje inny niż
    ten z 2000? ;)

    --
    Marek