-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: Norbert <n...@M...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Czy rozrusznik może utrudniać rozruch?
Date: Sun, 21 Nov 2010 23:35:39 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 25
Message-ID: <icc75n$jj$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-245-126.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1290379255 627 87.205.245.126 (21 Nov 2010 22:40:55 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Nov 2010 22:40:55 +0000 (UTC)
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Thunderbird 1.5.0.8 (Windows/20061025)
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2327279
[ ukryj nagłówki ]Kilka dni temu pisałem o "chyba" padającym akumulatorze.
Mineło dni kilka i akumulator trzyma 12,59V. Alternator ładuje na 14,50
przy małym obciążeniu a przy włączonej klimie , wszystkich światłach i
innych odbiornikach prądu na 14,39V.
Zaczął mnie zastanawiać rozrusznik. Otóż kilka miesięcy temu co któreś
odpalenie potrafił tak piskliwie zazgrzytać. Objaw nie pojawił się już
od tego czasu. Ale zacząłem się zastanawiać czy to tzw ciężkie odpalenie
powiedzmy raz na 5 razy nie jest spowodowane rozrusznikiem.
Mianowicie w autach znajomych jak silnik nie chce odpalić to rozruszniki
kręcą jak oszalałe. A u mnie objaw jest czasem taki że jakby rozrusznik
kręcił z oporem aż przygasają kontrolki.
I dzieje się tak raz powiedzmy na 5 odpaleń.
Skojarzyłem sobie że to może rozrusznik ma jakąś usterke i po prostu nie
daje sąbą zakręcić.
Czy idę dobrym torem rozumowania? Czy komuś się to może trafiło?
Czy da się to zdiagnozować bez demontarzu?
Prosze o podpowiedz.
Auto to VW golf III 1,9TDI.
PS. Ta ostatnia przygoda z nie odpaleniem auta zasugerowała mi że może
rozrusznik ma jakąś pozycje w której mu coś dolega i może wtedy akurat
ustawił się w tej "złej" , stąd nie chciał odpalić samochód i przygasało
wszystko a po zakręceniu na prostowniku "opór" minął i odpalił bez problemu.
Troche jestem w dołku finansowym i wolałbym nie wymieniać wszystkiego po
kolei a tylko wadliwy element.
Pozdrawiam.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.10 23:40 Cavallino
- 22.11.10 01:21 Norbert
- 22.11.10 02:09 Michał
- 22.11.10 02:33 kogutek
- 22.11.10 09:24 Andrzej Lawa
- 22.11.10 09:46 Cavallino
- 22.11.10 09:44 Karolek
- 22.11.10 09:50 Norbert
- 22.11.10 09:50 Karolek
- 22.11.10 10:02 Cavallino
- 22.11.10 10:17 J.F.
- 22.11.10 10:20 J.F.
- 22.11.10 10:22 Cavallino
- 22.11.10 10:23 Cavallino
- 22.11.10 10:31 Kamil 'Model
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=