  • 11. Data: 2010-05-30 14:21:26
    Temat: Re: [ot] Re: Czy po zmianie amortyzatorów na nowe musze robić zbierznosc
    Od: "Piotr Megabajt$" <m...@p...onet.pl>

    > od "zbiegać" :)

    Dziękuje

  • 12. Data: 2010-05-30 14:26:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 30 May 2010 14:17:01 +0200, Piotr Megabajt$ napisał(a):

    > Einstein pomimo problemu z dysortografią (według was słaby) należał do
    > elity.

    Jak zaczniesz należeć do elity, pewnie zostanie ci to wybaczone.
    Na razie nie dziw się, że będziesz traktowany jak zwykły nieuk i leń.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2010-05-30 15:57:39
    Od: "Wróbel" <N...@e...pl>

    > Wybacz, jak ZAPŁACISZ za poradę, to będziesz mógł oczekiwać wykonania
    > usługi.
    > A teraz wracaj do podstawówki, analfabeto.
    Eh, baranie jeden, czyżbyś pochodził z polskiej katolickiej elity co to z
    reguły gówno wie, a lubi bić pianę? Do podstawówki to Ty wracaj, bo nie
    wiesz chyba jaka jest główna rola grup dyskusyjnych - przekazanie
    informacji, forma, estetyka jest na drugim miejscu. Nie dość, że biedny
    chory człowieku nie umiesz się do powyższego ustosunkować, to jeszcze
    próbujesz tą swoją niewiedzę propagować na innych czlonków grupy. Pytanie
    jakie zadał kolega było proste, spróbuj w przyszłości porządnie pierdolnąć
    się w ten ubogi w płaty czołowe mózg za nim cokolwiek napiszesz!

  • 14. Data: 2010-05-30 16:06:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 30 May 2010 14:20:55 +0200, Piotr Megabajt$ napisał(a):

    > To sie Pan nam przedstawił przed tysiącem czytaczy, panie idealny.
    >
    > Już jeden taki "Magic" spiewał "Jestem Bogiem" poczym po skoku z dachu
    > dziesięcio pietrowca rozbił się o ziemie jak zwykły smiertelnik.

    dziesięciopiętrowca, nieuku.

    --
    ___________ (R)

  • 15. Data: 2010-05-30 16:09:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr,

    Sunday, May 30, 2010, 2:17:01 PM, you wrote:

    [..... płacz dyslenia ......]

    Zamiast się buldoczyć bez sensu, połóż uszy po sobie i grzecznie
    spytaj. Waląc na oślep swoimi desleniowymi przemyśleniami chęci pomocy
    nie wzbudzasz.
    Tym bardziej, że tak podstawowej informacji, jak to, które
    stabilizatory i w jakim samochodzie, nie podajesz.

    Chyba, że podpowiedzą miało być "Pacjent Cinqo Cento 91r." ale
    sądziłem, że tak się właśnie podpisujesz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2010-05-30 20:15:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 May 2010 07:54:50 +0200, Jacek wrote:
    >Nie żebym był jakimś polonistą, czy oszołomem językowej czystości, ale
    >podejrzewam, że jak ktoś nie potrafi nawet nauczyć się pisać we własnym
    >języku, to orłem nie jest i kiepski też będzie w innych dziedzinach.
    >W życiu bym nie kupił auta z ogłoszenia (autentyk): "spszedam reno 19
    >hedżbejk". Od takiego "miszcza" mógłbym najwyżej kupić kapustę i buraki.

    Ale co on - to auto wyprodukowal, ze sie boisz o jakosc ?

    Przynajmniej masz pewnosc ze cie nie oszuka - za glupi na to.

    Natomiast byc moze wcale tego auta nie ma :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-05-30 21:20:05
    Od: "Piotr Megabajt$" <m...@p...onet.pl>

    > dziesięciopiętrowca, nieuku.

    Pochylam głowe.
    Pokój

  • 18. Data: 2010-05-30 21:24:28
    Od: "Piotr Megabajt$" <m...@p...onet.pl>

    wiadomości news:c1.01.3LPN7S$Ie0@mike.oldfield.org.pl...

    > dziesięciopiętrowca, nieuku.

    Przez takich jak ty rodzą się frustracje.

  • 19. Data: 2010-05-30 21:27:49
    Od: "Piotr Megabajt$" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wróbel" <N...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakie zadał kolega było proste, spróbuj w przyszłości porządnie pierdolnąć
    > się w ten ubogi w płaty czołowe mózg za nim cokolwiek napiszesz!

    Wróbel nie daj się sprowadzić do poziomu tego Pana.Pochyl głowę przed Panem.

  • 20. Data: 2010-05-30 21:59:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr,

    Sunday, May 30, 2010, 9:24:28 PM, you wrote:

    [...]

    > Przez takich jak ty rodzą się frustracje.

    Się zdecyduj - pochylasz glowę czy rodzisz frustracje... Rodzić możesz
    na pl.sci.medycyna - tu nie wypada.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl