  • 1. Data: 2011-02-16 08:54:04
    Temat: Czy play ma gorszą jakość połączeń
    Od: Jan <k...@p...com>

    Przeniosłem numer do play i widzę, że niska cena
    minuty rozmowy to jedyna korzyść. Ale czasem i ta
    korzyść jest problematyczna, bo muszę rozmawiać
    dłużej z powodu złej jakości połączeń. Rozmowy
    rwą się, natężenie głosu bywa zmienne.

    Pamiętam, że i u orange czasem bywało gorzej, ale
    w tym playu to jest za częste jak na moje potrzeby.
    Czy ktoś ze Znawców problemów gsm mógłby mnie
    oświecić w tej sprawie? Czy to reguła, czy może
    to tylko ja mam pecha?

    Z uszanowaniem,
    Jan

  • 2. Data: 2011-02-16 09:23:29
    Temat: Re: Czy play ma gorszą jakość połączeń
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Jan" <k...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > w tym playu to jest za częste jak na moje potrzeby.
    > Czy ktoś ze Znawców problemów gsm mógłby mnie
    > oświecić w tej sprawie? Czy to reguła, czy może

    Ustaw ręcznie siec na Plusa. Nie bedzie sie przelogowywał miedzy sieciami.

  • 3. Data: 2011-02-16 10:16:14
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    wiatrak wrote:

    > Ustaw ręcznie siec na Plusa. Nie bedzie sie przelogowywał miedzy
    > sieciami.

    Mhm... Tylko jak zechce na tym jakiś internet, to się dopiero zadziwi...

    --
    Ślązak

  • 4. Data: 2011-02-16 11:19:06
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości

    > Mhm... Tylko jak zechce na tym jakiś internet, to się dopiero zadziwi...

    Zgadza się. Albo rybki, albo.............

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-02-16 12:40:19
    Od: Jan <k...@p...com>

    W dniu 02/16/11 11:16, Tomasz Śląski pisze:

    > Mhm... Tylko jak zechce na tym jakiś internet, to się dopiero zadziwi...

    Dziękuję wiatraku za wskazówkę, mam nadzieję, że to nie
    dowcip. Co do Internetu, nie potrzebuję tego w wydaniu
    GSM. Chodzi mi przede wszystkim o rozmowy, na drugim
    miejscu o sms-y. Nawet zdjęć nie będę przesyłał tą drogą.
    Co najwyżej jakieś dźwięki, głos ptaka na przykład
    kilkunastosekundowy.

    Jan

  • 6. Data: 2011-02-16 16:23:52
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    Jan wystukał, co następuje:

> [...]
    > w tym playu to jest za częste jak na moje potrzeby.
    > Czy ktoś ze Znawców problemów gsm mógłby mnie
    > oświecić w tej sprawie? Czy to reguła, czy może

    Hmm... Ja nie narzekam, ale siedze w 3G (który ponoć w play jest znośny)...
    z kolei gms play może być w niektórych lokalizacjach problematyczne, ale
    przestawienie na plusa powinno pomóc. Ostatnio zostałem jednak
    poinformowany, żeby jednak stosować tryb automatyczny (mniemam, że chodzi o
    rekonfigurację sieci i przerzucanie gsm na plusa bo play swoj zakres pod
    umts wzial...)

  • 7. Data: 2011-02-16 18:01:11
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Jan pisze:
> [...]
    > w tym playu to jest za częste jak na moje potrzeby.
    > Czy ktoś ze Znawców problemów gsm mógłby mnie
    > oświecić w tej sprawie? Czy to reguła, czy może

    tam gdzie ja mieszkam i pracuje, orange i Play mają pełny zasieg na
    zewnątrz. orange nawet g3+ - cokolwiek to zanczy. natomiast w
    pomieszczeniach, orange pokazuje full zasieg, ale przy próbie wybrania
    numeru zasieg spada do 2 kresek i... system busy. trzeba podejść do okna
    zeby porozmawiać. rozmowy przychodzące - marniutko, ale te 2 kreski
    wystarczą zeby zawsze sie dodzwonić. tak wiec problem jest
    "jednostronny" W tej samamej lokalizacji ( a właściwie 2) play po
    nadajnikach plusa - 3, 4 kreski - jakość doskonała.

    Sprawdź moze na btsearch.org jak daleko jesteś od nadajników.
    ToMasz

  • 8. Data: 2011-03-04 07:05:24
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

> [...]
    > w tym playu to jest za częste jak na moje potrzeby.
    > Czy ktoś ze Znawców problemów gsm mógłby mnie
    > oświecić w tej sprawie? Czy to reguła, czy może

    Może coś w tym jest. Jestem w Orange i jak ktoś dzwoni do mnie z pod numeru
    Paly to zawsze są problemy z połączeniem.

  • 9. Data: 2011-03-14 08:11:26
    Od: VooDoo <w...@g...com>

    Jak dzowniłęm z Ery do play nie było tak źle z rozmowami. Lecz żeby
    mieć darmowe rozmowy, zamówiłem sobie darmowy starterek i akurat wtedy
    sieć pseudo sieć P4 pleya weszła. Nie wiem czy to wina polaczenia
    play=play czy też nowej P4, ale rozmowy są poprostu gorsze od
    wynalezienia 1 telefonu przez Bella. Tak jak wyżej zostało wspomniane,
    co chwile przerywa, jakieś szumy się pojawiają. I mimo, że mam
    nadajnik play z 50m od okna to rwie jeszcze gorzej. Na wsi już w ogole
    przerywa, mimo żę wszystkie inne sieci chodzą okej (napewno plus i
    era). I z tego co się pytam po znajomych u wszytkich w Plaju występują
    podobne problemy. Wizja darmowych rozmów za 10zł miesięczne przy
    takiej jakości rozmów, jakoś średnio się opłaca, chyba, że ktoś ma
    full czasu i nerwów na rozmowy. Tymbardziej ciągłe proszenie o
    powtórzenie ostatniej wypowiedzi jest dość irytujące, a co dopiero
    jeśli ktoś ma prowadzić biznesowe sprawy przez telefon, to raczej mało
    komfortowe jest to rozwiązanie

  • 10. Data: 2011-03-15 01:06:22
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba VooDoo napisała na pl.misc.telefonia:

> [...]
    > powtórzenie ostatniej wypowiedzi jest dość irytujące, a co dopiero
    > jeśli ktoś ma prowadzić biznesowe sprawy przez telefon, to raczej mało

    Ciekawe, nie zauważyłem takich problemów na freshu. Też wieś.

    Marcin Kocur