  • 21. Data: 2022-03-11 09:36:12
    Temat: Re: Czy nastąpi masowa wyprzedaż samochodów używanych?
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/03/2022 06:28, ddddddddddddd wrote:

    > To prawda, różnice w cenie już nie są duże. Ale Piter pisał o Londynie,
    > a to nie UK ;)
    > Poza tym - zależy gdzie się trafi. Tak jest chyba w każdej branży - np.
    > do dentysty do Polski mimo wszystko się wybiorę, bo mam takiego, do
    > którego mam zaufanie - ale na bieżąco robię zęby w UK, bo ceny są bardzo
    > podobne

    Oczywiscie, ze bedzie roznica pomiedzy Londynem, a np. Coventry ale
    bardzo niewielka i tylko z powodu duzej ilosci warsztatow prowadzonych
    przez imigrantow z calego swiata w Coventry. W CB i okolicach juz takiej
    roznicy w stosunku do Londynu nie ma.

  • 22. Data: 2022-03-21 23:24:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:t0cijq$mf2$1$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

> [...]
    > pomiedzy UK i PL, a ceny czesci dawno temu sie wyrownaly. Czasy
    > wymiany kompletnego rozrzadu o polowe taniej niz w UK juz sie

    pisałem wam już chyba

    Toyota Aygo wymiana sprzęgła 700 funtów
    300 sprzęgło, 200 robocizna, 100 rachunek

    Koleżanka wgniotła drzwi w Yaris
    jeździ już drugi miesiąc.

    > Chyba tylko jak w PL pojedziesz do kogos kto to robi bez DG w
    > drewnianym garazu po ciemku to zauwazysz roznice.

    Wszystko co mogę naprawiam sam ale dobrze wiedzieć
    jaka siekiera panuje.

    dlatego #ZawszeGratem

    wolę kupić drugie i trzecie mieszkanie niż remontować silnik
    za 40 tys zł jak to pokazują już na youtube.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 23. Data: 2022-03-21 23:31:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:622ae087$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    user Peter pisze tak:

    > ja juz kupiłem 2 rowery
    >
    > miałem kupować kolejny samochód ale po tym jak sam samochód
    > kolejny raz podskoczył od 1 marca oraz po tym jak ceny benzyny
    > lecą to na razie odraczam

    Moi koledzy z pracy nieźle wyszli na rowerach.
    Jeden złamanie obojczyka, drugi szyjki zawiasu biodra, trzeci
    ukruszenie miednicy. Ten od obojczyka dostał 8 tys funtów.

  • 24. Data: 2022-03-21 23:39:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:t0eq6f$p6h$1@dont-email.me>

    https://twojdentysta.co.uk/cennik.html
    https://polski-dentysta-w-londynie.co.uk/cennik.html
    http://www.medyk.co.uk/cennik
    https://www.luxmedica.co.uk/cennik/
    https://dental-clinic-london.co.uk/cennik/

  • 25. Data: 2022-03-24 08:30:48
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 21.03.2022 23:31, PiteR wrote:
    > Moi koledzy z pracy nieźle wyszli na rowerach.
    > Jeden złamanie obojczyka, drugi szyjki zawiasu biodra, trzeci
    > ukruszenie miednicy. Ten od obojczyka dostał 8 tys funtów.

    Ja znam jedną osobę która w ciągu ostatnich 11 lat miała 4 kolizje.
    Pierwsza z nich to było skasowane auto przez tramwaj przy zawracaniu.
    Tylko jaki z tego wniosek? Bo mnie się wydaje że dla niektórych po
    prostu bez znaczenia czy hulajnogą czy samochodem, jeżeli to oni będą
    prowadzić to i tak coś się wydarzy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 26. Data: 2022-03-24 12:36:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Mar 2022 08:30:48 +0100, Mateusz Bogusz wrote:

    > Ja znam jedną osobę która w ciągu ostatnich 11 lat miała 4 kolizje.
    > Pierwsza z nich to było skasowane auto przez tramwaj przy zawracaniu.
    > Tylko jaki z tego wniosek?

    Ze w samochodzie bezpieczniej? :-)

    > Bo mnie się wydaje że dla niektórych po
    > prostu bez znaczenia czy hulajnogą czy samochodem, jeżeli to oni będą
    > prowadzić to i tak coś się wydarzy.

    Mam znajomą. Jezdzi fatalnie ... ale jakos nic sie nie wydarza.
    Cudem.

    No, raz sie wydarzylo, tramwaju nie zauwazyla, ale to sie wielu
    ludziom przydarza :-)

    J.

  • 27. Data: 2022-03-24 14:23:38
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/03/2022 22:24, PiteR wrote:
> [...]
    >

    > pisałem wam już chyba
    >
    > Toyota Aygo wymiana sprzęgła 700 funtów
    > 300 sprzęgło, 200 robocizna, 100 rachunek

    To chyba w ASO Toyoty robila. Jak wymienialem olej w Insigni w ASO to z
    filtrami kosztowalo to ?285. W warsztacie ulice dalej to samo ?80 i
    jeszcze sie dowiedzialem, ze w ASO mi filtra powietrza nie wymienili.

> [...]
    >
    > dlatego #ZawszeGratem
    >
    > wolę kupić drugie i trzecie mieszkanie niż remontować silnik
    > za 40 tys zł jak to pokazują już na youtube.

    Nie kazdy ma zdolnosci i warunki aby samemu zrobic remont silnika.

  • 28. Data: 2022-03-24 18:04:58
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-03-21 o 23:24, PiteR pisze:

    > wolę kupić drugie i trzecie mieszkanie niż remontować silnik
    > za 40 tys zł jak to pokazują już na youtube.

    Gdzie można kupić 2 mieszkania za 40 tys. zł?
    W Warszawie teraz kawalerka kosztuje bliżej 400 tys. zł :-)

  • 29. Data: 2022-03-24 18:19:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Mar 2022 18:04:58 +0100, Poldek wrote:

    > Gdzie można kupić 2 mieszkania za 40 tys. zł?
    > W Warszawie teraz kawalerka kosztuje bliżej 400 tys. zł :-)

    Co nie zmienia faktu, ze aby remontowac silnik za 40 tys,
    to auto musi byc warte ... ponad 100k ?

    J.

  • 30. Data: 2022-03-26 11:36:23
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 24.03.2022 12:36, J.F wrote:
    > Ze w samochodzie bezpieczniej? ?

    Słusznie, tylko dla kogo? Pomyśl tak prozaicznie z własnej perspektywy.
    Jeżeli sąsiad ma często stłuczki to w Twoim interesie jest żeby wsadzić
    go w czołg bo będzie bezpieczniejszy? A co z innymi, z Twoimi dziećmi
    które biegają po wspólnej uliczce? :-)

    IMO jak chcesz kogoś zabić w Polsce to zrób to prowadząc samochód. Z
    dużym prawdopodobieństwem nic poważnego Ci nie grozi. Najwyżej przez rok
    czy dwa będziesz musiał pojeździć taksówką.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz