  • 11. Data: 2012-12-19 01:57:55
    Temat: Re: Czy naprawdę będą tańsze połączenia?
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-19 01:49, Maciej Bebenek pisze:

    > Naprawdę możesz się nie martwić. Za kolejne 2 lata może coś się zmieni ;-)

    Będzie się zmieniać wszystko i to bardzo za sprawą Internetu. Kwestia
    czasu. Ja w tej chwili nie potrafię przewidzieć, czy będzie to 5 czy 10
    lat.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 12. Data: 2012-12-19 08:04:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Dec 2012 21:50:07 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > Opcje powinny być dodawane, ale nie odejmowane.

    Ale operator nie jest po to, zebys mial wiecej opcji, tylko po to zeby na
    tobie zarabial :-)

    Poza tym jak jest za duzo opcji to klient mowi ze oferta jest niejasna i
    idzie do innego :-)

    > Ja też mało gadam, ale
    > że wszystkie usługi mamy z Orange, to abonament mi się opłaca. Inaczej
    > pewnie poszedłbym w prepaid, ale te doładowania zawsze mnie irytowały, a
    > jak się kasa na koncie i w miesięcznym budżecie kończyła, to bywało
    > jeszcze mniej wesoło. A teraz mam pełny komfort.

    Nie rozumiem ... przychodzi rachunek, budzet pusty, i co wtedy robisz ?
    Czy moze chodzi oto ze operator awantury nie robi o ten tydzien spoznienia
    w oplacaniu rachunku, a prepaid ... tez nie robi, ale dzwonic sie nie da
    :-)

    J.

  • 13. Data: 2012-12-19 09:08:29
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-19 08:04, J.F. pisze:

> [...]
    > w oplacaniu rachunku, a prepaid ... tez nie robi, ale dzwonic sie nie da

    Coś w tym stylu. ;)

    --