  • 1. Data: 2012-10-05 15:02:13
    Temat: Czy mogę jeździć na takim motocyklu ?
    Od: Chodak27 <extremalny27@_NOSPAM_wp.pl>

    Mogę jeździć na motocyklu który ma 599ccm silnika? :)
    Konkretnie Honda CBR 599ccm. Wiem że powyżej 600ccm jest prawko od 24 lat.
    A czy jak jest 1 ccm mniej to mogę już od 18 lat nim śmigać? :)

  • 2. Data: 2012-10-05 15:06:36
    Temat: Re: Czy mog? je 1/4 dziae na takim motocyklu ?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-05, Chodak27 <extremalny27@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > Mogę jeździć na motocyklu który ma 599ccm silnika? :)
    > Konkretnie Honda CBR 599ccm. Wiem że powyżej 600ccm jest prawko od 24 lat.
    > A czy jak jest 1 ccm mniej to mogę już od 18 lat nim śmigać? :)

    A nie latwiej poszukac w Internecie? Ustawa nie mowi nic o pojemnosci tylko
    mocy i w przypadku A2 jest ograniczona do 35kW.

    --
    Artur
    ZZR 1200