  • 1. Data: 2017-05-03 13:51:43
    Temat: Czy ktoś używał DS3231 z supercapem
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Cześć,

    planuję dodanie RTC do moich HATów (znaczy top plane) dla Raspberry PI.
    Mam trochę mało miejsca, najgorsza płytka by coś upchnąć ma 32 UARTz na
    powierzchni Raspberry. ICki upchnę (jeszcze EEPROM potrzebuję), ale z
    baterią/akumulatorem już jest problem. Pytanie: czy wystarczy (i
    ewentualnie na ile) supercap powiedzmy 0.22F/3.6V? Ewentualnie, czy ktoś
    ma źródło do miniaturowych akumulatorów LiIon. Nie pastylek, tylko SMD.
    Wiem, że takie są, bo miałem sample, ale niestety sample podarowałem, a
    źródło zgubiłem :-(

    Pozdrowienia

    Waldek

  • 2. Data: 2017-05-04 11:04:43
    Temat: Re: Czy ktoś używał DS3231 z supercapem
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-05-03 o 13:51, Waldemar pisze:
    > Pytanie: czy wystarczy (i
    > ewentualnie na ile) supercap powiedzmy 0.22F/3.6V?

    Dlaczego mamy przeglądać kartę katalogową jakiegoś scalaka za Ciebie?
    Podaj istotne parametry (w zasadzie chodzi o dV i I) to będzie można
    policzyć czas.
    P.G.

  • 3. Data: 2017-05-04 16:07:00
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 04.05.2017 um 11:04 schrieb Piotr Gałka:

    > Dlaczego mamy przeglądać kartę katalogową jakiegoś scalaka za Ciebie?
    > Podaj istotne parametry (w zasadzie chodzi o dV i I) to będzie można
    > policzyć czas.

    Potrafię sam policzyć i policzyłem. Powinienem zadać pytanie, czy ktoś
    już to tak robił i jak mu praktycznie wyszło. W sumie już nie aktualne,
    bo udało mi sie upchnąć mały akumulator.

    Waldek