  • 21. Data: 2011-11-21 07:27:58
    Temat: Re: Czy kablówki też tak zrobią?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Dla niektórych bardziej niż 10-ty kanał z bajkami, albo
    > 30-ty tematyczny.
    > Np. dla mojej teściowej. ;-)

    Wiesz... dla teściowych to najlepsze są ITV, Tele 5, TVS
    itp. kanały z wróżbami ;-)))

  • 22. Data: 2011-11-21 07:31:31
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > A to nie jest czasem prawnie ustankcjonowane, ze dostep do
    > ogólnie
    > dostepnych programów musi byc zapewniony nieodplatnie?

    Nie jest usankcjonowanie i nie musi być zapewniony :-).

    > Wiec moze za pare lat doczekamy sie ze to prawo zacznie
    > byc
    > egzekwowane i kablówki istniejace w miejscu AIZ czyli
    > Antenowych
    > Instalacji Zbiorowych zwanych również AZART od. Abonencka
    > Zbiorcza
    > Antena Radiowo-Telewizyjna przestana zarabiac na
    > dostarczaniu
    > ogolniedostepnych kanalów.

    A dlaczego wodociągi zarabiają na dostawie ogólnodostępnej
    wody? Przecież możesz jechać nabrać sobie z jeziora...
    A tak poważnie to dostarczenie "ogólnodostępnych" kanałów
    też kosztuje. I nikt tego nie będzie robił za darmo.

  • 23. Data: 2011-11-21 08:22:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-11-21 08:31, Robert_J pisze:
    > A tak poważnie to dostarczenie "ogólnodostępnych" kanałów też kosztuje.
    > I nikt tego nie będzie robił za darmo.

    a u mnie jest to teoretycznie bezpłatnie.
    zlikwidowali zbiorczą, więc jeśli nie mam własnej to zgłaszam
    do kablówki i dostarczają mi 5 programów:
    tvp1, tvp2, tvp info, tvn, polsat.

  • 24. Data: 2011-11-21 08:34:34
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > a u mnie jest to teoretycznie bezpłatnie.
    > zlikwidowali zbiorczą, więc jeśli nie mam własnej to
    > zgłaszam
    > do kablówki i dostarczają mi 5 programów:
    > tvp1, tvp2, tvp info, tvn, polsat.

    Tylko że może być tak, że to spółdzielnia im płaci jakąś
    kasę.

  • 25. Data: 2011-11-21 08:44:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-11-21 09:34, Robert_J pisze:

    > Tylko że może być tak, że to spółdzielnia im płaci jakąś kasę.

    dokładnie tak jest.
    uznali, że koszty utrzymania i konserwacji AZART są wyższe.

  • 26. Data: 2011-11-21 09:16:33
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > dokładnie tak jest.
    > uznali, że koszty utrzymania i konserwacji AZART są
    > wyższe.

    Czyli operator nie dostarcza ich bezpłatnie. Ja mam taką
    samą umowę ze spółdzielnią, w której zasobach pracuję.

  • 27. Data: 2011-11-21 18:22:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jest usankcjonowanie i nie musi być zapewniony :-).

    http://satkurier.pl/news/70324/krrit-podstawowe-kana
    ly-tv-w-kazdym-pakiecie.html

  • 28. Data: 2011-11-21 19:44:28
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:
    > http://satkurier.pl/news/70324/krrit-podstawowe-kana
    ly-tv-w-kazdym-pakiecie.html

    "
    Art. 43. ust. 1 ustawy wskazuje, że operator ,,...jest obowiązany do
    rozprowadzania programów...". Oznacza to konieczność zapewnienia
    dostępności tych programów we wszystkich pakietach oferowanych przez
    operatora - zwłaszcza w podstawowym (najtańszym).
    "
    W mordę. Nie chcę krakać ale trzeba było to trochę inaczej ponazywać.
    Ja mam w UPC kilka programów z tym że to nie jest żaden pakiet a płacę
    za utrzymanie linii spółdzielni. Niech "RADA" się trochę przyłoży i
    uściśli. Zamiast pakietów: "każde dostarczanie sygnału powinno zawierać
    takie i takie kanały" czy coś w ten deseń. Spółdzielnia i upc będą rżnąć
    głupa jak nic :-(

  • 29. Data: 2011-11-22 08:07:57
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > http://satkurier.pl/news/70324/krrit-podstawowe-kana
    ly-tv-w-kazdym-pakiecie.html

    Gdzie tam masz napisane że muszą być zapewnione
    nieodpłatnie? Bo do tego się ustosunkowałem w poprzedniej
    odpowiedzi :-)

  • 30. Data: 2011-11-22 17:37:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    ly-tv-w-kazdym-pakiecie.html

    > Gdzie tam masz napisane że muszą być zapewnione nieodpłatnie? Bo do tego
    > się ustosunkowałem w poprzedniej odpowiedzi :-)

    Domyślam się.
    Ale to co piszesz dotyczy kablówek, administrator budynku nie może pobierać
    opłat za rozpowszechnianie tego typu kanałów (poza konserwacją rzecz jasna),
    albo musi pozwolić na własne anteny.
    Wiadomo, że zazwyczaj nie pozwoli, więc będzie wolał zlecić swój obowiązek
    kablówce.