  • 11. Data: 2011-11-18 10:24:22
    Temat: Re: Czy kablówki też tak zrobią?
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 17 Nov 2011 19:07:38 +0100, "Ktos" <k...@n...net> wrote:

    >Kablówki nie muszą wyłączać sygnału analogowego.
    >
    >Natomiast IMHO pokusa zarobienia przy tej okazji może być na tyle duża, że
    >to zrobią.
    >Dla przykładu w mojej sieci:
    >-pakiet programów analogowych 35 PLN/mies
    >-praktycznie za to samo w cyfrze 70 PLN/mies i to na jeden dekoder
    >(telewizor)!
    >Wnioski nasuwają się same.....

    piszesz o Aster?

    powinno byc tak, ze masz kabel, to ogladasz na tylu tv ile masz w
    domu. Dopiero kanaly premium powinny byc w kablu zakodowane na karte
    (dekoder lub modul z karta - dekoder jaki sobie kupisz taki bedziesz
    mial lub na bazie tv - tez maja dvb-c i wejscia na CAM).

    --
    ThinkXtra

  • 12. Data: 2011-11-18 17:59:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2mpac7p3htdjmghivu5eg5n40fhcg6s3cd@4ax.com...

    > Pisząc "połowę z tego" miałem na myśli połowę stacji TV.

    No ja też.
    Żeby obejrzeć ponad 50 stacji to się raczej nie da tego zrobić w 5 minut
    codziennie.
    No chyba że Twoje oglądanie to skakanie pilotem po kanałach.

  • 13. Data: 2011-11-18 18:00:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przesadzaj z tym DVB, bo nie będzie tam nic prócz publicznej i kilku
    > programów, które na satelicie są i tak FTA.

    TVN, Polsat, TV4, TVN7 - gdzie to masz fta?
    Puls chyba tylko jest.

  • 14. Data: 2011-11-19 10:34:32
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > TVN, Polsat, TV4, TVN7 - gdzie to masz fta?
    > Puls chyba tylko jest.

    Nawet bardziej niż chyba ;-)
    Natomiast TVN i TVN7 są "prawie FTA" w TnK, razem z TVP1 i TVP2.

  • 15. Data: 2011-11-19 11:48:50
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > TVN, Polsat, TV4, TVN7 - gdzie to masz fta?

    Szczególnie atrakcyjne programy ;-)). Niedługo dołączą do
    nich Polo TV itp. dzieła ;-)

  • 16. Data: 2011-11-19 15:18:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Szczególnie atrakcyjne programy ;-)).

    Dla niektórych bardziej niż 10-ty kanał z bajkami, albo 30-ty tematyczny.
    Np. dla mojej teściowej. ;-)

  • 17. Data: 2011-11-20 04:51:35
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Nov 17, 6:07 pm, "Ktos" <k...@n...net> wrote:
> [...]
    > Dla przykładu w mojej sieci:
    > -pakiet programów analogowych 35 PLN/mies
    > -praktycznie za to samo w cyfrze 70 PLN/mies i to na jeden dekoder

    A to nie jest czasem prawnie ustankcjonowane, ze dostep do ogólnie
    dostepnych programów musi byc zapewniony nieodplatnie?
    Wiec moze za pare lat doczekamy sie ze to prawo zacznie byc
    egzekwowane i kablówki istniejace w miejscu AIZ czyli Antenowych
    Instalacji Zbiorowych zwanych również AZART od. Abonencka Zbiorcza
    Antena Radiowo-Telewizyjna przestana zarabiac na dostarczaniu
    ogolniedostepnych kanalów.

    Brooks

  • 18. Data: 2011-11-20 09:31:52
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Nov 2011 20:51:35 -0800 (PST), Brooks
    <x...@j...pl> wrote:

    >A to nie jest czasem prawnie ustankcjonowane, ze dostep do ogólnie
    >dostepnych programów musi byc zapewniony nieodplatnie?

    U mnie, w UPC (brak zbiorczej instalacji), Ci co nie chcą płacić UPC,
    płacą spółdzielni. 7,50 miesięcznie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2011-11-20 10:52:21
    Temat: [OT] W poszukiwaniu darmowych alternatyw
    Od: z <z...@g...pl>

    Zakładając że wszyscy tu mamy net i nie potrzeba nam jakości HD :-)
    Zauważam coraz większy rozwój stron typu pl.justin.tv
    Jak się tam trochę poczyta to można znaleźć dużo więcej
    z dzisiaj: http://meczelive.com/tvn24.html
    Ktoś dorzuci tvnturbo? :-)
    Operatorzy niech się trochę wysilą w kwestii budżetowych abo.

  • 20. Data: 2011-11-20 15:01:39
    Od: ...@...pl

    >U mnie, w UPC (brak zbiorczej instalacji), Ci co nie chcą płacić UPC,
    >płacą spółdzielni. 7,50 miesięcznie.

    UPC w malych miejscowosciach robi co chce. W takim np. Sycowie
    (dolnoslaskie) i pewnie w innych tez, jest pakiet typu AZART (mini -
    jak zwal tak zwal). Jest tam: tvp1, tvp2, tvp info (wroclaw), polsat,
    tvp polonia, upc info

    i placa tam jakies 30pare zlotych /na 3 miesiace. Brak tvn, tv4, tv
    puls - maja to w d....... W takim Wroclawiu - ten sam pakiet mini, te
    brakujace programy ma.

    Kablowke rodzice maja, bo zalezy im na tvp info wroclaw - ale pewnie
    do 06.2012 - wtedy wlacza mux1 ze Slezy i Mikstatu i bedzie wszystko
    naziemnie co potrzeba (obecnie jest jeszcze TNK SD).