  • 11. Data: 2022-08-28 18:13:22
    Temat: Re: Czy jest taka droga? 50->120 km/h
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 28.08.2022 o 16:29, Janusz pisze:

> [...]

    Jeśli przegapisz znaki, które tu dokładnie widać, to nie zorientujesz
    się, że jesteś już na ekspresówce. Podobnie jak na drodze w terenie
    zabudowanym, jeśli jedziesz w szczerym polu, bez żadnej zabudowy w
    okolicach kilkuset metrów, to możesz być przekonany, że wyjechałeś z
    "terenu zabudowanego", tylko przegapiłeś znak. Wciskasz gaz, a tu zonk!
    Policja namierzyła przekroczenie o 50 km/godz. bo to jeszcze "teren
    zabudowany", mimo że zabudowany wcale nie jest, wokół same łąki.

    > To nie ma, zawsze jest pas rozbiegowy i skrzyżowanie bezkolizyjne.

    No to obejrzyj dokładnie i pokaż mi ten pas rozbiegowy:
    https://goo.gl/maps/NwzZwBN6mnFFgiZu8
    :D
    Po co pieprzyć takie farmazony?
    --
    -
    Akarm

  • 12. Data: 2022-08-28 19:11:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-28-sierpnia-2022 o 17:47, Shrek pisze:
    > Niby rozbiegówka jest, ale wjazdy na wisłostradę w warszawie bywają
    > bardziej okazałe:P
    >
    > https://www.google.pl/maps/@51.1278733,16.3416729,3a
    ,90y,17.49h,82.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1scLQ6taJCVaJGd
    MxgX6HGDQ!2e0!7i13312!8i6656

    Tu Schetyna powinien się skapować ;-)

  • 13. Data: 2022-08-28 19:18:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-28-sierpnia-2022 o 18:13, Akarm pisze:
    > jeśli jedziesz w szczerym polu, bez żadnej zabudowy w
    > okolicach kilkuset metrów,

    Chodzi mi o konkretne tłumaczenie Schetyny że myślał że już jest po
    terenie zabudowanym i jechał 120 km/h.

    Opisujecie tu przypadki że trudno będzie się nie zorientować że można
    jechać szybciej albo przynajmniej tak samo jak inni uczestnicy ruchu.

    On zapewne jechał lokalną drogą gdzie max. jest 90.

    A zatem tłumaczenie godne Tuska ;-)

  • 14. Data: 2022-08-28 19:26:54
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-08-28 o 18:13, Akarm pisze:

    > No to obejrzyj dokładnie i pokaż mi ten pas rozbiegowy
    > https://goo.gl/maps/NwzZwBN6mnFFgiZu8
    > :D
    > Po co pieprzyć takie farmazony?
    Czego nie rozumiesz z pasem rozbiegowym? masz wjazd na S-kę bezpośredni
    czy pasem rozbiegowym bo ja tam taki widzę.

    --
    Janusz

  • 15. Data: 2022-08-28 19:31:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.08.2022 o 19:11, _Master_ pisze:

    ,90y,17.49h,82.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1scLQ6taJCVaJGd
    MxgX6HGDQ!2e0!7i13312!8i6656

    > Tu Schetyna powinien się skapować ;-)

    Może i powinien. Pytałeś więc odpowiedź dostałeś. Wykazałeś się
    ignorancją myśląć, że na eskę wjeżdza się przez magiczny teleport a nie
    po prostu znak koniec zabudowanego/eska. Czego żeś się tam spodziewał?
    Okrętu?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2022-08-28 19:33:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.08.2022 o 19:26, Janusz pisze:

    > Czego nie rozumiesz z pasem rozbiegowym? masz wjazd na S-kę bezpośredni
    > czy pasem rozbiegowym bo ja tam taki widzę.

    No raczej bezpośredni. Rozbiegowy ma to do siebie, że się kończy - ten
    zostaje, więc wjeżdzasz bezpośrednio na pas główny eski.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2022-08-28 19:37:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Aug 2022 12:01:29 +0200, _Master_ wrote:
    > Pewien POwski celebryta ;-) myślał że wyjechał z terenu zabudowanego i
    > wcisną UWAGA "PEDAŁ ;) gazu.
    >
    > Taka nieuwaga pierwszy mandat od wielu lat ;-)
    >
    > Tylko nie mogę sobie przypomnieć gdzie z obszaru zabudowanego wyjeżdża
    > się bezpośrednio na ekspresówkę gdzie ograniczenie jest do 120 km/h
    >
    > Jest taka droga w Polsce?

    https://goo.gl/maps/tewgMXS7E1EtUjws6
    popatrz na zakret w prawo.

    A tu nawet 140 ... przez 50m
    https://goo.gl/maps/boLNsuC58jTiAx8Y6

    Zwracam uwage na eksterytorialnosc autostrady - to jest ciagle "srodek
    miasta".

    podobnie tu
    https://goo.gl/maps/JDhUoeaM9TWgBCo37
    https://goo.gl/maps/JmxsUuYf6dtCiXU9A

    No ale jak widac autostrada zaczyna sie tu dosc wczesnie,
    wiec mozna gnac.

    Czy tu by sie mozna pomylic? "pojedz" w lewo.
    https://goo.gl/maps/NB4ax2TxgZeSrxuR6

    J.

  • 18. Data: 2022-08-28 20:14:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Master_,

    Sunday, August 28, 2022, 12:01:29 PM, you wrote:

> [...]
    > Tylko nie mogę sobie przypomnieć gdzie z obszaru zabudowanego wyjeżdża
    > się bezpośrednio na ekspresówkę gdzie ograniczenie jest do 120 km/h

    Nie byłeś w Katowicach nigdy? Dwie autostrady w zabudowanym.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2022-08-28 22:09:59
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-08-28 o 19:33, Shrek pisze:

    > No raczej bezpośredni. Rozbiegowy ma to do siebie, że się kończy - ten
    > zostaje, więc wjeżdzasz bezpośrednio na pas główny eski.

    Ale nie musisz nikomu ustępować pierwszeństwa, czyli nawet lepiej niż
    rozbiegowy.

    --
    Janusz

  • 20. Data: 2022-08-28 22:11:16
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Nie byłeś w Katowicach nigdy? Dwie autostrady w zabudowanym.

    A..4 to 4