  • 11. Data: 2014-06-04 10:02:50
    Temat: Re: Czy jest dekoder TV SAT HD który nie koduje nagrań?
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Też na co dzień używam PACE. NBox ma służyć jako pomocniczy, rzadziej
    > używany. NBox wprowadzony w stanby odcina tylko wideo na TV ale głowica i
    > procesor dalej pracują co może zwiekszyć znacznie rachunek za prąd.

    Bo służą do 'dzielenia' się sygnałem z karty. Wersja czarna pobiera w
    standby ~25W

  • 12. Data: 2014-06-04 16:21:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <m...@m...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale tak działa każdy tuner który z zamierzenie jest tunerem przeznaczonym
    > do dzielenia kart.

    Patrz, a ja myślałem że z założenia taki tuner jest do wyświetlania treści.

    >Prądu żre całe ~25W

    Czyli 600 W dziennie, prawie 2 kWh miesięcznie, ponad 200 kWh rocznie.
    Z czego na oko tak z 5/6 niepotrzebnie.
    Przez rok jakieś 100 zł idzie w kanał w ten sposób.

  • 13. Data: 2014-06-04 16:44:47
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Patrz, a ja myślałem że z założenia taki tuner jest do wyświetlania
    > treści.

    Oczywiście, masz jedną kartę i możesz mieć 3-4 dekodery w domu do
    "wyświetlania treści" z jednej karty bez płacania za MR NC+

    > Czyli 600 W dziennie, prawie 2 kWh miesięcznie, ponad 200 kWh rocznie.
    > Z czego na oko tak z 5/6 niepotrzebnie.
    > Przez rok jakieś 100 zł idzie w kanał w ten sposób.

    Poznaniak czy z tych co jak wychodzi z domu to odcina zasilanie na
    przyłaczu?

  • 14. Data: 2014-06-04 21:39:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Poznaniak

    Dokładnie.
    I 100 zł wolę wydać na używki niż na widzimisie producenta tunera.

  • 15. Data: 2014-06-08 18:18:26
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    W jakim fomacie pliku (rozszerzenie) nagrywają?

    -----

    > jak odpada nbox, to może ferguson ariva.
    > nie jestem pewien na 100% bo dawno nie sprawdzałem, ale fajnie działają ferdki 8900
    i to co nagrają mozna odtworzyć na pc.

  • 16. Data: 2014-06-08 18:25:07
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Mam taki właśnie syndrom (zipping / zapping) i aktualnie poszukuję tunera (do odbioru
    tylko darmowych programów), w którym w ogóle
    nie ma przerwy (czarnego ekranu) pomiędzy kanałami.
    Miałem kiedyś taki (ani ułamka sekundy przerwy przy przełączaniu kanałów) telewizor
    Grundig, i do dziś wspominam z rozrzewnieniem.

    Lub polecicie tuner z PIP (na głównym ekranie własnie zaczęły się reklamy, na ekranie
    PIP szukamy "lepszego" programu)?

    -----
    > Tyle, że nbox to nie jest tuner do "latania" po kanałach i ogl?dania 10 programów
    na raz. Jak masz syndrom nerwowego kciuka i
    > pilot przyrosnięty do ręki to nie znajdziesz tunera w tych pieniadzach co nbox dla
    siebie.

  • 17. Data: 2014-06-09 19:07:01
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    http://www.ferguson-digital.eu/en/faq/odbiorniki-ari
    va-50-250/390-why-i-can-not-playedit-recordings-on-a
    -pc.html
    Wg powyższej strony, kodowanie jest na procesorze ALi 3606.
    Nie ma kodowania na procesorze ALi 3602.
    U innych producentów może być nieco inaczej.

    -----
    > Troszkę poczytałem i okazuje się, że obecnie nowe dekodery HD kodują nagrania i nie
    można ich oglądać gdzie indziej niż tylko na