    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Czy istnieją ładowarki samochodowe 1A?
    Date: Sat, 01 Feb 2014 10:57:16 +0100

    Witam,

    Mam kilka ładowarek samochodowych z napisem 1A, nawet 2.1A lecz żadna
    tego nie robi. Zwykle prąd ładowania sięga 400mA co przy używaniu
    nawigacji w bardziej energożernym telefonie oznacza wolniejsze
    rozładowywanie niż bez ładowarki. Najlepiej aby ładowarka miała 2 sloty
    USB - jeśli się nie da, to awaryjnie mógłbym posiłkować się zwykłą.

    Sprawdziłem, że nie jest to kwestią kabla gdyż na tym samym przewodzie
    ładowarka sieciowa daje 1A. Zapewne trefne są konstrukcje takich
    ładowarek. Mógłbym ostatecznie przerobić kabel USB tak aby zwarte były
    środkowe piny ale szczerze mówiąc - nie chce mi się babrać z tym.

    Marek