  • 21. Data: 2003-03-08 20:33:55
    Temat: Re: Czy hit.gemius.pl jest problemem polskiego internetu?
    Od: brodsky <b...@i...BezTego.pl>

    On Fri, 7 Mar 2003 22:07:32 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka wrote:

    >Najprzeróżniejsze strony, choćby www.allegro.pl - tam gemius umieszczony
    >w INNEJ sieci niż główna strona, jest pod KONIEC strony.
    >Używam IE i najnowszej Mozilli (pod Linuxem).

    Doskonały przykład. Jestem bidnym modemowcem-dialupowcem dość często
    zaglądającym na Allegro i właśnie ten cholerny gemius doprowadzał mnie
    swą ślamazarnością do szału. W końcu wpisałem toto do regułek firewalla
    i serwis z miejsca przyśpieszył; od tego czasu wszelkiej maści
    ad-cudactwa koszę bez litości i czuć wyraźną poprawę:-)

    --
    Maciek

  • 22. Data: 2003-03-08 20:34:13
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Zielinski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Myślę, że nie ma sensu tu tłumaczyć, że blokując u siebie owo
    > "dziadostwo" w przypadku komercyjnych stron obniżasz (nieprawdziwie) ich
    > raportowaną oglądalność i możesz wpłynąć na ich zyski, czy nawet
    > utrzymanie się przy życiu. Jest pewna szansa, że nie mając wpływów z
    > reklam będą coraz więcej ze swych treści udostępniać tylko za pieniądze.
    > Ale to ciebie, "prostego klikacza polskiego internetu", zapewne niewiele
    > obchodzi.

    Co to za kompletna bzdura?
    To juzer istnieje dla strony, czy strona dla usera?
    A jak zbankrutuje moralnie pojecie "ogladalnosc" i "reklama" i inecie, to
    sie tylko uciesze. Bo diabli mnie biora, jak yntelygentne marketoidy i
    yntelygentni webmasterzy FALSZUJA CELOWO indexowany content swoich stron,
    wszystko po to, zeby miec "ogladalnosc" przyklady? setki. pierwszy z brzegu:
    jest sobie servis www.korkonet.pl teoretycznie - o korkach w Warszawie. a co
    znajdujemy w keywordach? przytaczam tylko fragmenty - kazdy moze zobaczyc
    sam.

    <META name="keywords" lang="pl" content="big brother, bigbrother, sms,
    praca, dwa swiaty, idea, plus, era, gsm, Sport, Motoryzacja, Komunikacja,
    Gry online, Divix, Programy/Soft, Fax, Sms-Logo-Dzwonki, Wirusy, Finase,
    Aukcje, VoIP, Domeny, Tajemnicze-nieznane, Wyprawy, Pogoda, Biura podróży,
    Praca, Edukacja,
    Ogłoszenia, Erotyka, Telefonia, Ubezpieczenia, eRandki, Dla dzieci, Kartki,
    Radio-Internet, Emerytury, TV, Ł?cza Internetowe, największe miasta Polski,
    mapa Polski, polski expres, CV, team, hokej, narty, UMTS, SDI, nokia, sony,
    piłka ręczna, koszykówka, siatkówka, tenis, video, prawo, podatki, ulgi
    podatkowe, kasa, pieni?dze, monety, gotówka, sss, 3s, flash, bajki, Gdynia,
    Sopot, Gdańsk, Puck, Władysławowo, Szczecin, Gryfice, Elbl?g, Ustka,
    Darłowo, Kołobrzeg, Łeba, Słupsk, Koszlain, |winouj?cie, Szczecinek, Police,
    Kostrzyn, Kwiydzyń, Słubice, Zielona Góra, Jelenia Góra, Gorzow
    Wielkopolski, Poznań, Leszno, Łęczyca, Krosno, Brodnica, Wronki, Wrze?nia,
    Konin, Koło, Turek, Włocławek, Toruń, Bydgoszcz, Rypin, Sierpc, Kutno,
    Łęczyca, |rem, Leszno, Ciechocinek, Lipno, Płock, Inowrocław, Wrocław,
    Gniezno, Piła, Legnica, Żagań, Częstochowa, Złotoryja, Zgorzelec, Bogatynia,
    Kluczbork, Bełchatów, Trzebnica, Wieluń, Polkowice, Sieradz, Piotrków
    Trybunalski, Bielsko Biała, Katowice, Bytom, Żywiec, Wisła, Odra, Cieszyn,
    Pszczyna, Raciburz, Gliwice, Zabrze, Tychy, Rybnik, Chorzów, Zawiercie,
    Sosnowiec, Opole, Nysa, |nieżka, Nowy S?cz, Krynica, Zakopane, Nowy Targ,
    Rabka, Bochnia, Kraków, Tarnów, Kielce, Radom, Rzeszów, Krosno, Sanok,
    Przemy?l, Dębica, Tarnobrzeg, Zamo?ć, Chełm, Szczebrzeszyn, Lublin, Puławy,
    ŁódĽ, Łowicz, Łęczyca, Sandommierz, Siedlce, Pruszków, Biała Poldaska,
    Płońsk, Sochaczew, Piaseczno, Garwolin, Grójec, Ostróda, Ostrołęka, Łomża,
    Białystok, Pisz, Mazury, Grudzi?dz, Suwałki, Ełk, Giżycko, Sejny, Olsztyn,
    Mor?g, Kętrzyn, Węgorzewo, Gołdap, Mr?gowo, Beskidy, Sudety, Olecko, Tatry,
    Rysy">

    O ofektach takich dzialan chyba nie musze mowic.

    Jak rowniez o tym, ze tzw "portali" nie da sie uzywac. Ja jakos nie trawie
    wyskakujacych okienek, reklam i innego g*. Bodejbyscie z glodu zdechli.
    Uzywam WebWashera, a hity, addservery i cale to barachlo tne juz na proxym.

    "Dążenie do perfekcji może być oparte jedynie na doskonałym poczuciu smaku i
    dbałości o najwyższą jakość" Zino Davidoff
    Alex D. B. www.agiees.com

  • 23. Data: 2003-03-09 15:06:45
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> w artykule
    <news:b4becp$9n1$1@news.onet.pl> pisze:
> [...]
    [...ciach blisko 30 linii...]
    > Olecko, Tatry, Rysy">
    >
    > O ofektach takich dzialan chyba nie musze mowic.

    Nie wspomniałeś o tym, że takie hece na niektórych serwerach są nawet pod
    hasłem "404 not found". Prosty (wydawałoby się) komunikat potrafi ważyć
    kilkanaście kilobajtów.

    Dodam tylko, że porządne roboty ignorują _wszystkie_ słowa kluczowe, jeśli
    jest ich zbyt dużo i indeksują tylko jawnie podaną treść. Chytry dwa razy
    traci.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl
    Adres w nagłówku zmieniony poza moim zasięgiem

  • 24. Data: 2003-03-09 20:04:31
    Od: "kasza" <k...@2...pl.nospam>

    > Dodam tylko, że porządne roboty ignorują _wszystkie_ słowa kluczowe, jeśli
    > jest ich zbyt dużo i indeksują tylko jawnie podaną treść. Chytry dwa razy
    > traci.

    na to tez jest sposob - czarny tekst na czarnym tle i masz 'jawnie' podane
    to co inni podaja 'skrycie'

    --
    kasza