    From: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Czy hit.gemius.pl jest problemem polskiego internetu?
    Date: Sat, 8 Mar 2003 20:34:13 +0000 (UTC)

    Użytkownik "Jaroslaw Zielinski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3E674D06.ED9E2E70@winter.pl...

    > Myślę, że nie ma sensu tu tłumaczyć, że blokując u siebie owo
    > "dziadostwo" w przypadku komercyjnych stron obniżasz (nieprawdziwie) ich
    > raportowaną oglądalność i możesz wpłynąć na ich zyski, czy nawet
    > utrzymanie się przy życiu. Jest pewna szansa, że nie mając wpływów z
    > reklam będą coraz więcej ze swych treści udostępniać tylko za pieniądze.
    > Ale to ciebie, "prostego klikacza polskiego internetu", zapewne niewiele
    > obchodzi.

    Co to za kompletna bzdura?
    To juzer istnieje dla strony, czy strona dla usera?
    A jak zbankrutuje moralnie pojecie "ogladalnosc" i "reklama" i inecie, to
    sie tylko uciesze. Bo diabli mnie biora, jak yntelygentne marketoidy i
    yntelygentni webmasterzy FALSZUJA CELOWO indexowany content swoich stron,
    wszystko po to, zeby miec "ogladalnosc" przyklady? setki. pierwszy z brzegu:
    jest sobie servis www.korkonet.pl teoretycznie - o korkach w Warszawie. a co
    znajdujemy w keywordach? przytaczam tylko fragmenty - kazdy moze zobaczyc
    sam.

    <META name="keywords" lang="pl" content="big brother, bigbrother, sms,
    praca, dwa swiaty, idea, plus, era, gsm, Sport, Motoryzacja, Komunikacja,
    Gry online, Divix, Programy/Soft, Fax, Sms-Logo-Dzwonki, Wirusy, Finase,
    Aukcje, VoIP, Domeny, Tajemnicze-nieznane, Wyprawy, Pogoda, Biura podróży,
    Praca, Edukacja,
    Ogłoszenia, Erotyka, Telefonia, Ubezpieczenia, eRandki, Dla dzieci, Kartki,
    Radio-Internet, Emerytury, TV, Ł?cza Internetowe, największe miasta Polski,
    mapa Polski, polski expres, CV, team, hokej, narty, UMTS, SDI, nokia, sony,
    piłka ręczna, koszykówka, siatkówka, tenis, video, prawo, podatki, ulgi
    podatkowe, kasa, pieni?dze, monety, gotówka, sss, 3s, flash, bajki, Gdynia,
    Sopot, Gdańsk, Puck, Władysławowo, Szczecin, Gryfice, Elbl?g, Ustka,
    Darłowo, Kołobrzeg, Łeba, Słupsk, Koszlain, |winouj?cie, Szczecinek, Police,
    Kostrzyn, Kwiydzyń, Słubice, Zielona Góra, Jelenia Góra, Gorzow
    Wielkopolski, Poznań, Leszno, Łęczyca, Krosno, Brodnica, Wronki, Wrze?nia,
    Konin, Koło, Turek, Włocławek, Toruń, Bydgoszcz, Rypin, Sierpc, Kutno,
    Łęczyca, |rem, Leszno, Ciechocinek, Lipno, Płock, Inowrocław, Wrocław,
    Gniezno, Piła, Legnica, Żagań, Częstochowa, Złotoryja, Zgorzelec, Bogatynia,
    Kluczbork, Bełchatów, Trzebnica, Wieluń, Polkowice, Sieradz, Piotrków
    Trybunalski, Bielsko Biała, Katowice, Bytom, Żywiec, Wisła, Odra, Cieszyn,
    Pszczyna, Raciburz, Gliwice, Zabrze, Tychy, Rybnik, Chorzów, Zawiercie,
    Sosnowiec, Opole, Nysa, |nieżka, Nowy S?cz, Krynica, Zakopane, Nowy Targ,
    Rabka, Bochnia, Kraków, Tarnów, Kielce, Radom, Rzeszów, Krosno, Sanok,
    Przemy?l, Dębica, Tarnobrzeg, Zamo?ć, Chełm, Szczebrzeszyn, Lublin, Puławy,
    ŁódĽ, Łowicz, Łęczyca, Sandommierz, Siedlce, Pruszków, Biała Poldaska,
    Płońsk, Sochaczew, Piaseczno, Garwolin, Grójec, Ostróda, Ostrołęka, Łomża,
    Białystok, Pisz, Mazury, Grudzi?dz, Suwałki, Ełk, Giżycko, Sejny, Olsztyn,
    Mor?g, Kętrzyn, Węgorzewo, Gołdap, Mr?gowo, Beskidy, Sudety, Olecko, Tatry,
    Rysy">

    O ofektach takich dzialan chyba nie musze mowic.

    Jak rowniez o tym, ze tzw "portali" nie da sie uzywac. Ja jakos nie trawie
    wyskakujacych okienek, reklam i innego g*. Bodejbyscie z glodu zdechli.
    Uzywam WebWashera, a hity, addservery i cale to barachlo tne juz na proxym.

    "Dążenie do perfekcji może być oparte jedynie na doskonałym poczuciu smaku i
    dbałości o najwyższą jakość" Zino Davidoff
    Alex D. B. www.agiees.com