  • 1. Data: 2005-02-23 13:00:56
    Temat: Czy 2 strony www można zlinkować satelitarnie?
    Od: "Bartosz Smykowski - www.NetPit.prv.pl" <n...@o...pl>

    Zastanawiałem się, skoro można łączyć się komórkami przez internet, to czy
    możnaby "zkomunikować" ze sobą dwie strony odległe od siebie poprzez satelitę?
    Tak przy okazji, mam nową stronę, na której chętnie umieszczę Waszą opinię o
    niej, czyli referencje (www.netpit.prv.pl).

    NetPit Studio Projektów Internetowych
    Bartosz Smykowski
    Bydgoszcz ul. Sieciowa 10
    email.: n...@o...pl
    tel.: +48 (052) 3-723-745
    kom.: 506-400-825

  • 2. Data: 2005-02-23 13:06:40
    Temat: Re: Czy 2 strony www można zlinkować satelitarnie?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    W dniu 23 Feb 2005 14:00:56 +0100, osoba określana zwykle jako
    Bartosz Smykowski - www.NetPit.prv.pl pozwoliła sobie popełnić co następuje:
    >Zastanawiałem się, skoro można łączyć się komórkami przez internet, to czy
    >możnaby "zkomunikować" ze sobą dwie strony odległe od siebie poprzez satelitę?

    Alllle osssso chodzi?

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Today is a good day to die
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 3. Data: 2005-02-23 13:07:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bartosz Smykowski - www.NetPit.prv.pl napisał(a):

    > Zastanawiałem się, skoro można łączyć się komórkami przez internet, to czy
    > możnaby "zkomunikować" ze sobą dwie strony odległe od siebie poprzez satelitę?

    Znaczy bramka Ziemia-Ksiezyc laguje? Czy co? ;PP

    j.

  • 4. Data: 2005-02-23 13:22:17
    Od: Janek Furman <U...@U...pl>

> [...]
    > Tak przy okazji, mam nową stronę, na której chętnie umieszczę Waszą opinię o

    A gdzies Ty byl jak my na ksiezyc latali ?
    To juz dawno istnieje.

    Janek

  • 5. Data: 2005-02-23 13:43:55
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Bartosz Smykowski - www.NetPit.prv.pl" <n...@o...pl>
    napisał w wiadomości news:6525.00000aa3.421c7e88@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > satelitę?
    > Tak przy okazji, mam nową stronę, na której chętnie umieszczę Waszą opinię

    cos kodowanie jest zrypane:
    "Gdy stworzyli?my pierwszš stronę, nie
    sšdzili?my, że możemy kogo? zadziwić.
    A jednak stało się.
    To wła?nie dzięki Tobie, spełniamy te
    naj?mielsze oczekiwania. Razem obieramy
    kierunek, nabieramy "wiatru w żagle" i tam
    dšżymy, gdzie nie postawił stopy jeszcze
    żaden człowiek."

    > Bydgoszcz ul. Sieciowa 10
    doskonaly adres dla providera, Sieciowa ... :D

    --
    Mateo

  • 6. Data: 2005-02-23 14:46:29
    Od: horhe <h...@N...MUSZE.NIC.POWIEKSZAC.pl.ORG>

    Mateusz Swatek napisał(a):
    [ciach]
    > cos kodowanie jest zrypane:
    [ciach]

    zobacz lepiej sobie na forum, jaką wspaniała opinie kobitka(??)
    wystawiła za swoją stronę, a następnie wejdź na tą stronę z
    pieskami...:) coż za piękne rameczki... I jak to dobrze i bezproblem,owo
    działa:)

    P.S. Co to znaczy "zlinkować" strony??

  • 7. Data: 2005-02-23 15:57:29
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Użytkownik Bartosz Smykowski - www.NetPit.prv.pl napisał:

> [...]
    > Tak przy okazji, mam nową stronę, na której chętnie umieszczę Waszą opinię o

    nie ma jak rzucić bezsensowny temat, żeby sobie odwiedzin nabic :]

    Wojtek

  • 8. Data: 2005-02-23 16:57:36
    Od: "neks.net" <neks_tylkobezspamu_@_tylkobezspamu_neks.pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):
    > cos kodowanie jest zrypane:

    kto zamowi strone w firmie ktora nie potrafi wlasnej zrobic :D

  • 9. Data: 2005-02-23 20:43:13
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    horhe napisał(a):
    [ciach]

    ZA netpip.prv.pl/CYT: Z nami, dajesz innym do zrozumienia: " jestem
    Number One "

    Najmocniej Przepraszam, Naprawdę Nie Mogłem Się Powstrzymac!

    -)

    Pozdr,

  • 10. Data: 2005-02-24 16:27:51
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Bartosz Smykowski - www.NetPit.prv.pl pisze:

> [...]
    > poprzez satelitę? Tak przy okazji, mam nową stronę, na której
    > chętnie umieszczę Waszą opinię o niej, czyli referencje

    Wyjątkowo brzydka i źle zrobiona, spamerze.

    --
    Neas, ?eas@i?sa?e.pl