-
31. Data: 2011-11-10 21:01:33
Temat: Re: Czerwona pieknosc
Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>
Siemka
Użytkownik "Kuczu"
http://www.erikbuellracing.com/race-team/
To tak gdybys nadal twierdzil ze na tym sie nie da scigac.
Da sie - ale najlepiej stworzyc lige bueli - bo inaczej:
http://www.amaproracing.com/rr/riders/rider.cfm?did=
3258
wyniki tego pana raczej nie powalaja na szczescie pozostawil sobie furtke w
postaci wyscigow SS na GSX-R600.
Pozniej grzebne w googlach zeby poglebic wiedze o tym zacnym zespole - bo na
to ze klient mi sie trafi z tego teamu to raczej nie mam co liczyc. Zeby
zastnieli gdzies w newsie chyba tez nie :(
*** I garsc suchych faktow:
Ducati 1198 (170hp)9600rpm engine HP
Buell 1190RS (175hp 9750rpm engine HP.
Ducati 1198 (157.91 hp) @ 9,600 rpm (rear wheel)
Buell 1190RS (160hp) @ 9,750rpm (rear wheel)
Ducati 1198 (380 lbs) dry weight
Buell 1190RS (369 lbs) dry weight
Parafrazujac B. Lee "suche fakty nie scigaja sie na torach"
A tego 1190RS w takiej specyfikacji to mozna kupic w salonie - czy te wyniki
sa uzyskiwane po miesiecznym tuningu???
--
Pozdrawiam
Tytus
-
32. Data: 2011-11-10 21:28:20
Temat: Re: Czerwona pieknosc
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-11-10 21:41, Tytus z domQ pisze:
> *** "Kuczu" No i ok. Wisimito.
>
> To juz wszyscy wiedza
NO i ok. Przynajmniej wyjasnilismy sobie jedna kwestie.
>
> ***Tylko nie wypowiadaj sie autorytarnie o rzeczach
> ktore widziales przelotnie u klienta na swoje stacji diagnostyczniej lub
> w internecie.
>
> Mozesz rozwinac???
Ale po co ? Zajrzyj do watku.
>
> Chcesz wiedziec dlaczego tlumik jest pod motocyklem??? Niie to nie
> zafascynowanie konstrukcja z USA
Ale czy ja tak twierdze ?? Tlumiki pod silnikiem istnialy dawno. Tyle ze
wiekszosc motocykli ma silnik na tyle nisko na ile sie da i nie zaawsze
da sie tam zmiescic tlumik.
> Ale zaraz czy to przypadkiem w juz w latach 90 w niejakiej 535 nie bylo
> takiego rozwiazania, czy Fazer nie ma tam katalizatora???
535 mialy tlumik ZA silnikiem. Fazer zreszta tez.
>
> *** Przed chwila twierdziles ze tylko Brembo sie liczy.
>
> Dokladnie - w sporcie tylko Bembo, byc moze istnieja jakie amerykanskie
> wydumki ale zastosowanie w sporcie maja rownie powszechne jak niezawodne
> sa harleje
Nie tylko Brembo istnieja w sporcie. Sam to stwierdziles wspominajac o
Nissinach. A Brembo, nawiasem mowiac, jest dostawca hamulcow dla HD. To
tak wspominam zeby dac Ci satysfakcje i upust Twoim problemom z Harleyami.
>
> ***I gdzie zaczelismy rozmawiac o sporcie wyczynowym bo chyba zmieniasz
> warunki brzegowe ?
>
> Rozpocznj od poczatku - przeczytaj albo moze lepiej zobacz o jakim
> motocyklu jest watek. Hint - nie ma on miejsca na sakwy, frendzle i
> nawet na pasazerke
Wow. Widze ze chyba gosc z fredzlami Cie kiedys skrzywdzil bo masz
straszny uraz. A o Ducu z poczatku watku to juz tu dawno nie rozmawiamy.
>
> *** j.w. Gdzie ja pisalem o sporcie wyczynowym ?
>
> Juz Ci pisalem ze rozmawiamy o dwoch rzeczach - Ty o jezdzie z gorki z
> pasazerka bagazem i probie ogarniecia tego jak rozumiem ekstremalnego
> wykorzystania motocykla, a ja o wykorzystaniu dwoch tarcz na torze -
Nie, pisales od poczatku ze ZTL jest chujowe bo ma zle chlodzenie. I
tylko do tego sie odnosilem. To Ty skreciles na tor bo brakowalo Ci
argumentow.
> takich jakie ma to Ducati - ktore wg zapowiedzi w 2013 bedzie startowac
> w WSBK. Niestety raczej tego nie rozumiesz ba pewnie nawet nie wiesz co
> to jest WSBK bo nie startuja tam buele i harleje
Mnie nie rajcuje ogladanie motocykli w telewizji. Mam ich dosyc u siebie
,w garazu.
>
> *** j.w. Pisales o druhu Walczaku. Moze jego spytaj czy istnieja silniki z
> sucha miska i osobnym zbiornikiem.
>
> On sie specjalizowal w zeglarstwie srodladowym ale to ze Bulce
> konstruktorzy zdecydowali sie na rozwazania smarowania rodem z
> motocrossu czy enduro nie swiadczy chyba o tym ze sa to rozwiazania
> dobre dla motocykli szosowych???
Nie, sucha miska jest bardzo dobra w sporcie, lepsza niz mokra, silnik
motocykla z sucha miska jest niemal niewrazliwy na mocne przechyly
boczne, stoppie i wheelie. Tyle ze komplikuje troche wiec jest malo
stosowana. Ale juz w sporcie samochodowym jest mile widziana.
> Ale ja to rozumiem - jesli nie mozna pochwalic sie wlasciwosciami
> jezdnymi jak japonia czy designem jak wloszczyna trzeba wymyslec
> dziwactwo i na tym budowac legende wmawiajac wszystkim ze to jest super
> innowacja.
Chlopie ! Jebnij sie w czolo ! Ja nie jestem dealerem marki, nie jestem
jebnietym fanem (jak AZ z KHI). Po prostu probuje wylumaczyc czasami
czemu uwazam cos za rozsadne. Nie podoba sie to nie ! Napisz moze do
Erica Buella i jemu sie zal. Mnie to zwisa. A co do designu to mi akurat
Buell pasuje. Bardziej niz odpustowy VTR. Aczkolwiek VTR, technicznie,
fajnym motocyklem jest.
>
> *** cytuje: "tak, ale jakos mi trudno wyobrazic sobie latwo demontowalna
>> rame (jako zbiornik paliwa) w replice torowki...".
>> Ja tylko twierdze ze rama taka jest latwo demontowalna. O reszcie to
>> Ty sobie teraz sam dodales.
>
> Po raz kolejny ja o zupie Ty o dupie - ale wyjasnie. Motocyle sportowe
> maja zbiorniki montowane tak zeby przy nawet niewielkich wywrotkach
> odrywaly sie od reszty dla bezpieczenstwa. Raczej trudno mi jest sobie
> wyobrazic odrywajaca sie rame od reszty - abstrahujac juz od tego ze
> czesto po kozlach motocykla ramy po prostu sie lamia i dosc latwo moge
> sobie zwizualizowac co dzieje sie kiedy paliwo zalewa caly motocykl. O
> tym ze ramy sa klejone z kilku rodzajow materialow tez warto wspomniec
> nie zawsze odpornych na benzyne.
Bylo rozjasnic mi w glowie na poczatku. Jak sam stwierdziles nie jestem
specem od SBK/GP/WSBK itp. Naucz sie zadawac pytania.
>
> *** Nienie. Wymysliles sobie teorie o chlodzeniu takiej duzej tarczy. Ja
> stwierdzilem ze racji nie masz. Teraz odwracasz kota ogonem.
>
> Zapewne dlatego n.im.w Suzuki tez sie myla stosujac sie do tej teorii. I
> juz w latach dziewiecdziesiatych wycofali sie z 6 tloczkowych zaciskow i
> wyscigu w rozmiarach tarcz...zakonczyli na 320-330mm z tego co pamietam
> - potem okazalo sie ze nie rozmiar sie liczy a technika.
Bo wiecej niz 330 mm + zacisk nie miesci sie w feldze 17". Proste.
A 6 tlokow nie zawsze jest lepiej niz 4. Lepsze jest 4 radialne bo daje
to stabilniejszy zacisk.
> Niestety - rozwiazania techniczne i nowatorstowo Buella zweryfikowal
> rynek a dokladnie sami menagerowie w fabryce to przykre bo goniac za
> wspolczesna technologia dawaliby prace jeszcze dla kilku pokolen
Tak samo jak Benelli i kilku innych producentow. Na ogol wygrywaja ksiegowi.
>
> *** I nie teoretyzuj mi tu prosze z punktu widzenia kanapy, pilota i
> zatwiardzialego kibica MotoGP. Mi to nie imponuje, moze mlodziezy.
>
> LOL ales mnie pojechal ale i tu nieco sie roznimy - bo ja kilkanascie
> razy widzialem tor - miejsce ktore bardzo szybko weryfikuje opanowanie i
> mozliwosci techniczne motocykla. Miejsce gdzie po dniu treningow masz
> dosc jazdy na tydzien, gdzie po kilku kolkach okazuje sie ze tarcze
> hamulcowe zmienily kolor a opony nagrzaly sie tak ze mozna na nich
> gotowac herbate
No i gratuluje. Ale jak to zmienia Twoja znajomosc techniki motocyklowej
? Smigales po torze swoim VTR czy dwudziestoma roznymi motocyklami serii
SBK ? Ja lecialem kilka razy samolotem. Jestem juz specem od techniki
lotniczej ??
- ale zapewne masz inne spostrzezenia na ten temat. I
> masz oczywiscie racje z ta kanapa tyle, ze w moim przypadku byla to
> kanapa motocykla.
j.w.
> Ale byc moze Twoja skromnosc nie pozwala sie pochwalic osiagnieciami w
> tej dziedzinie.
Nie. Nie jeszdzilem po torze bo mnie to nie kreci i juz. Czy to oznacza
ze nie mam prawa miec pojecia o technice ? Gdy bedziemy rozmawiac o
technice pokonywania zakretow to chetnie i z szacunkiem Cie wyslucham.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
33. Data: 2011-11-10 21:54:08
Temat: Re: Czerwona pieknosc
Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>
Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
news:j9hflq$f9g$1@inews.gazeta.pl...
>W dniu 2011-11-10 21:41, Tytus z domQ pisze:
>
> Chlopie ! Jebnij sie w czolo ! Ja nie jestem dealerem marki, nie jestem
> jebnietym fanem (jak AZ z KHI).
Zaczyna robic sie ciekawie.
Typowa preclowa rozmowa.
Dobrze, ze mam chipsy i browarek :]
--
Pozdr. Robert. T.
ZR-7 00'
-
34. Data: 2011-11-10 22:03:40
Temat: Re: Czerwona pieknosc
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-11-10 22:54, Robert T. pisze:
> Dobrze, ze mam chipsy i browarek :]
Uwazaj bo po takiej diecie mozesz sie juz na motocykl nie zmiescic.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
35. Data: 2011-11-10 22:12:02
Temat: Re: Czerwona pieknosc
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-11-10, Kuczu <q...@g...com> wrote:
>
> jebnietym fanem (jak AZ z KHI)
>
Czemu wycierasz sobie mna morde skoro rozmawiasz z Tytusem? Kiedys to z
Toba mozna bylo porozmawiac o motocyklach a teraz niczym nie roznisz sie
od fanboya iphone-a, tyle ze zamiast iphone-a jest hd/buell.
BTW. Taki ze mnie fan KHI ze kupuje sobie gixxa... Stetryczales cos.
--
Artur
ZZR 1200
-
36. Data: 2011-11-10 22:30:27
Temat: Re: Czerwona pieknosc
Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>
Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
news:j9hho1$n49$1@inews.gazeta.pl...
>W dniu 2011-11-10 22:54, Robert T. pisze:
>
>> Dobrze, ze mam chipsy i browarek :]
>
> Uwazaj bo po takiej diecie mozesz sie juz na motocykl nie zmiescic.
Spoko, jakby co to sobie kosz dorobie :)
--
Pozdr. Robert. T.
ZR-7 00'
-
37. Data: 2011-11-10 22:33:17
Temat: Re: Czerwona pieknosc
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-11-10 23:12, AZ pisze:
> Czemu wycierasz sobie mna morde skoro rozmawiasz z Tytusem?
Bo jestescie kumple wiec predzej zalapie.
> Kiedys to z Toba mozna bylo porozmawiac o motocyklach a teraz niczym nie roznisz
sie
> od fanboya iphone-a, tyle ze zamiast iphone-a jest hd/buell.
Wow. Nadal mozna. Tyle ze na argumenty. Ja chetnie pogadam o technice a
nie o przebitkach z TV-sat.
>
> BTW. Taki ze mnie fan KHI ze kupuje sobie gixxa... Stetryczales cos.
No i gratulacje, dorosles :)
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
38. Data: 2011-11-10 22:41:36
Temat: Re: Czerwona pieknosc
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-11-10, Kuczu <q...@g...com> wrote:
>
> Bo jestescie kumple wiec predzej zalapie.
>
Masz mylne wyobrazenie o mnie jako o kims ktory widzi tylko swoj
motocykl jako wzor i wszystko najlepsze co moze byc. Wlasnie teraz Ty
tak sie zachowujesz.
>
> Wow. Nadal mozna. Tyle ze na argumenty. Ja chetnie pogadam o technice a
> nie o przebitkach z TV-sat.
>
Sie smiejesz z wyscigow moto ale to wyscigi moto wlasnie weryfikuja
wiele i wyscigi to nie tylko GP.
>>
>> BTW. Taki ze mnie fan KHI ze kupuje sobie gixxa... Stetryczales cos.
>
> No i gratulacje, dorosles :)
>
Nigdzie nie napisalem ze KHI sprzedam, to fajny bezproblemowy sprzet do
teleportacji. Ale czasem czlowiek pragnie pozapierdalac po torze (czy
tam ulicy).
--
Artur
ZZR 1200
-
39. Data: 2011-11-10 22:51:39
Temat: Re: Czerwona pieknosc
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-11-10 23:41, AZ pisze:
> On 2011-11-10, Kuczu<q...@g...com> wrote:
>>
>> Bo jestescie kumple wiec predzej zalapie.
>>
> Masz mylne wyobrazenie o mnie jako o kims ktory widzi tylko swoj
> motocykl jako wzor i wszystko najlepsze co moze byc.
Bez obrazy ale takiemu wyobrazeniu dajesz tu czest owyraz
Wlasnie teraz Ty tak sie zachowujesz.
Pokaz palcem gdzie ja napisalem ze Buell/Hd sa "najzajebistsze" na
swiecie. Nie napisalem. Twierdze tylko ze Eric wymyslil pare fajnych
rzeczy ktore sa obiektywnie niezle i nad ktorymi warto sie pochylic. Ja
mialem w zyciu tyle motocykli ze naprawde bym musial byc debilem zeby
powiedziez iz HD/Buell sa najlepsze na swiecie. Bo nie sa.
>>
>> Wow. Nadal mozna. Tyle ze na argumenty. Ja chetnie pogadam o technice a
>> nie o przebitkach z TV-sat.
>>
> Sie smiejesz z wyscigow moto ale to wyscigi moto wlasnie weryfikuja
> wiele i wyscigi to nie tylko GP.
Ja sie nie smieje z wyscigow. Ja sie smieje z ludzi ktorzy gapia sie w
telewizor i mysla ze dzieki temu wiedza wszystko o technice tam
uzywanej. To tak jakbym ogladal skoki Malysza co niedziela i twierdzil
ze wiem jakie narty sa najlepsze.
>>>
>>> BTW. Taki ze mnie fan KHI ze kupuje sobie gixxa... Stetryczales cos.
>>
>> No i gratulacje, dorosles :)
>>
> Nigdzie nie napisalem ze KHI sprzedam, to fajny bezproblemowy sprzet do
> teleportacji. Ale czasem czlowiek pragnie pozapierdalac po torze (czy
> tam ulicy).
A ja mam w garazu prawie moje MotoGuzzi.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
40. Data: 2011-11-10 23:03:01
Temat: Re: Czerwona pieknosc
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-11-10, Kuczu <q...@g...com> wrote:
>
> Bez obrazy ale takiemu wyobrazeniu dajesz tu czest owyraz
>
Bos sztywny jakbys polknal kij od szczotki. KHI nabylem praktycznie
przez przypadek a nie z zamilowania do marki. Wiec trudno zeby brac
sprzecki KHI vs. Honda na powaznie...
>
> Pokaz palcem gdzie ja napisalem ze Buell/Hd sa "najzajebistsze" na
> swiecie. Nie napisalem. Twierdze tylko ze Eric wymyslil pare fajnych
> rzeczy ktore sa obiektywnie niezle i nad ktorymi warto sie pochylic. Ja
> mialem w zyciu tyle motocykli ze naprawde bym musial byc debilem zeby
> powiedziez iz HD/Buell sa najlepsze na swiecie. Bo nie sa.
>
Nie wiem. Z niecierpliwoscia czekam na rewolucyjny pomysl zastosowania
kol jako chlodnicy do wody.
>
> Ja sie nie smieje z wyscigow. Ja sie smieje z ludzi ktorzy gapia sie w
> telewizor i mysla ze dzieki temu wiedza wszystko o technice tam
> uzywanej. To tak jakbym ogladal skoki Malysza co niedziela i twierdzil
> ze wiem jakie narty sa najlepsze.
>
Nie. Nad wyscigami siedzi wiele tegich glow zeby byc najlepszym, wiec
logicznym jest, ze tam sie rodza najlepsze/najskuteczniejsze pomysly?
Czyz nie?
--
Artur
ZZR 1200