  • 1. Data: 2010-04-05 15:19:50
    Temat: Czemu to nie dziala w Firefox
    Od: Robert <r...@g...com>

    Witam

    Jest prosta stronka:
    http://mazur.kiejkuty.pl/atrakcje.php

    W najnowszej Operze i IE jest OK. Czemu nie dzialaja linki w menu pod
    Firefox 3.6.3 na Windows XP i Vista (innych nie testowalem)?
    Inspektor DOM pokazuje linki jak trzeba, ale kliknac sie nie da.

    Jakies podpowiedzi, bo juz pomyslow mi brak...

  • 2. Data: 2010-04-05 15:45:05
    Temat: Re: Czemu to nie dziala w Firefox
    Od: Jerzy <j...@g...com>

    Coś musiałeś namieszać z JS. Pod linuksem też nie działa, na chrome tak
    samo.

  • 3. Data: 2010-04-05 15:53:03
    Od: Robert <r...@g...com>

    On 5 Kwi, 17:45, Jerzy <j...@g...com> wrote:
    > Coś musiałeś namieszać z JS. Pod linuksem też nie działa, na chrome tak
    > samo.

    To sprawdzilem... Juz wczesniej wawalilem caly JS i jest tak samo

  • 4. Data: 2010-04-05 17:08:26
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2010-04-05 17:53, Robert napisał(a):

    > To sprawdzilem... Juz wczesniej wawalilem caly JS i jest tak samo

    element "site-name" zasłania menu

    --
    CZAK

  • 5. Data: 2010-04-05 18:39:58
    Od: Robert <r...@g...com>

    On 5 Kwi, 19:08, Chuck <c...@c...org> wrote:

    > element "site-name" zasłania menu

    Bingo! To bylo to, a ja juz myslalem ze to jakies czary mary :-)
    Gdybym sie mogl zrewanzowac - pisz na priva

  • 6. Data: 2010-04-06 19:25:29
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2010-04-05 20:39, Robert napisał(a):

    > Bingo! To bylo to, a ja juz myslalem ze to jakies czary mary :-)
    > Gdybym sie mogl zrewanzowac - pisz na priva

    nie ma sprawy. to było takie "pro publico bono" ;)

    Satysfakcja z udzielenia skutecznej pomocy - bezcenne :D

    pozdro
    --
    CZAK