    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 19 Apr 2013 12:22:01 -0700 (PDT)
    Subject: Cyfrowa ramka do zdjęć i grzejący się scalak AM7333
    From: "Jarek P." <j...@g...com>

    Panowie, może Wy pomożecie z takim problemem: jest sobie cyfrowa ramka do zdjęć
    Intenso Photopromoter 8". Ramka funkcjonowała (właściwie nonstop) przez jakieś dwa
    lata, po czym szlag trafił jej zasilacz. Po wymianie zasilacza na nowy, nie wdając
    się w szczegóły, osiągnąłem taki efekt: ramka włączona bez karty SD działa przez 2-3
    sekundy po czym się zawiesza na "twardo". Ustaliłem, że te 2-3 sekundy są czasem
    rozgrzewania się scalaka wymienionego w tytule postu, scalak rozgrzewa się do
    temperatury rzędu kilkudziesięciu stopni. Zakładając nań prowizoryczny, dość spory
    radiator udało mi się doprowadzić do właściwie poprawnej pracy ramki, ale tylko bez
    karty SD, wetknięcie karty powoduje, że układ grzeje się dużo intensywniej i zawiesza
    się mimo radiatora.

    W necie nie udało mi się znaleźć żadnej, nawet krótkiej wzmianki n/t takiego układu,
    ale może ktoś coś wie, bądź serwisował coś takiego i może coś podpowiedzieć?
    Zdjęcie elektroniki tejże ramki:

    https://picasaweb.google.com/lh/photo/wOzbGn4_JkejPa
    vH-uumAl1DKSZoiyLDwzzCsB2eDOw?feat=directlink

    J.