  • 11. Data: 2011-04-08 05:46:13
    Temat: Re: Cyfra na karte?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > jak za wszystkie pakiety

    Nie, właśnie wygórowana w stosunku do cen innych pakietów.
    To prawie 30 zł/m-c, a zawartość żadna.

  • 12. Data: 2011-04-08 05:53:11
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-04-08 07:46, Cavallino pisze:

    > Nie, właśnie wygórowana w stosunku do cen innych pakietów.
    > To prawie 30 zł/m-c, a zawartość żadna.

    ale o ile wiem, ta oferta zawsze była droższa,
    tak jakby wliczona karta była.
    w innym układzie karta idzie do zwrotu (lub 100 zł)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 13. Data: 2011-04-08 06:01:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ale o ile wiem, ta oferta zawsze była droższa,

    Kiedy powstawała (wieeeele lat temu) to ceny byly w miarę zbliżone.
    Ale od tego czasu nic się w niej nie zmienia, a zawartość poszczególnych
    pakietów Cyfry (zwykłych) mocno się zmieniła.
    Na plus oczywiście.
    A ceny pozostały zbliżone.

  • 14. Data: 2011-04-08 07:51:39
    Od: "Prius" <k...@w...pl>

    faktycznie np. na allegro mozna kupic taka karte za polowe ceny.
    Czy w takim razie za np. 90 zlotych warto taka karte kupic?

  • 15. Data: 2011-04-08 13:48:11
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-04-08 09:51, Prius pisze:
    > faktycznie np. na allegro mozna kupic taka karte za polowe ceny. Czy w
    > takim razie za np. 90 zlotych warto taka karte kupic?

    Jak ci ktoś napisze że nie warto to nie kupisz ? przecież to ty masz
    wiedzieć czy ci odpowiada to co dostaniesz. Co dostaniesz łatwo sroawdzić

  • 16. Data: 2011-05-30 04:35:54
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Apr 8, 8:51 am, "Prius" <k...@w...pl> wrote:
    > faktycznie np. na allegro mozna kupic taka karte za polowe ceny.
    > Czy w takim razie za np. 90 zlotych warto taka karte kupic?

    Odpal arkusz kalkulacyjny i przelicz ;)

    Sprecyzuje ze mówimy o pakiecie UNIWERSALNYM C+ prepaid.

    90 zl (wraz z najtansza przesylka 4-5 zl) to moze byc karta na 5
    miesiecy (nie liczac obecnego).

    Najtansze dobre propozycje oferowane na allegro to po przeliczeniu to
    15 - 16 zl / m-c.

    Jak ktos ma TNK albo jedynie NTC albo jeszcze lepiej TV Trwam to
    wspomniany prepaid jest ciekawa propozycja.

    Brooks

  • 17. Data: 2011-05-30 04:39:30
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Apr 5, 6:28 pm, "Prius" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Nie interesuja mnie kanaly hd czy filmowe. Szukam dokumentu, filmow
    > podrozniczych ....
    > Wybor padl na cyfre na karte:http://cyfraplus.pl/oferta/cyfra__na_karte.htm
    > Z tego co widze za 175 zl mam 6 mies. ogladania.
    >
    > Poniewaz pare lat temu mialem canal+ zostala mi antena/talez i kable.
    > I teraz moje pytania:
    > czy 175 to cala oplata za korzystanie?
    > czy moge do tego dokupic jakis pvr tak aby sobie nagrywac programy gdy nie
    > mam czasu ich ogladac?
    > jaki byscie polecili pvr np. z allegro albo gdz pvr nie da sie podlaczyc

    Edukacyjny tuner i dodatkowy konweter na 4.8 E. Swieci Travel Channel
    jeszcze?

    Brooks