  • Data: 2011-12-12 09:07:35
    Temat: Cyfra Plus - pytania
    Od: "Jarmin" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pare lat temu mialem analogowy canal plus. Zostala po tym antena na dachu i
    kabel.
    W tej chwili zastanawiam sie nad zakupem cyfry plus.
    Czy ta antena bedzie dzialac? Co z kanalami HD (ponoc do tego potrzeba
    jakiegos lepszego kabla - a ja mam stary taki jaki instalowano dla
    analogowych programow).
    Czy sa jakies sposoby na tanszy zakup cyfry w pakiecie?
    Teraz widzialem jakies promocje: tv za darmo, 3 miesiace gratis dla osoby,
    ktora ma umowe z inna platforma, moze da sie gdzies przejac cyfre plus tak
    jak to sie robi z abonamentem w telefonii komorkowej?
    Jak wyglada procedura sprawdzenia, ze ma sie inna platforme cyfrowa - tak
    aby otrzymac 3 mies. gratis? Robi to sprzedawca na miejscu? Wystarczy
    faktura? xero?