    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Cross dla 13 latka - poradźcie
    Date: Tue, 08 May 2012 10:20:04 +0200

    Znajomy prosił mnie o "fachową poradę".

    Syna ciągnie do motorów (kogo nie ciągnie...). Chłopak ma 13 lat i
    jeździ skuterkiem, ale chciałby po okolicznych bezdrożach powalczyć
    crossem. Ja oczywiście się na tym nie znam, ale oczekuje się ode mnie
    fachowej porady.

    Powiedzcie, jakie są koszty jakiegoś małego crossa plus ochrony, jakie
    koszty eksploatacji, jakie to jest niebezpieczne, itd.

    Jaki motocykl rozważyć? Oczywiście mając świadomość, że to może być
    kaprys dzieciaka i po 3 miesiącach będzie po herbacie.