  • 1. Data: 2012-03-17 18:03:38
    Temat: "Codzienne protesty" tylko przeciwko czemu? ;)
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Kierowca dojeżdżający do pracy 10-kilometrową trasą w Warszawie traci w korkach 8
    godzin 52 minuty
    miesięcznie. To największa strata czasu spośród przebadanych miast.

    Jak wynika z raportu, zarówno w szczycie porannym, od godziny 7.30 do godz. 9.30, jak
    i w szczycie
    popołudniowym, od godz. 15 do godz. 18, średni przejazd przez Warszawę na odcinku
    10-kilometrowym
    wydłuża się nawet o 14 minut. Na tej podstawie wyliczono także roczną stratę
    finansową kierowców.
    W Warszawie wyniosła ona 4389 zł

    Gdańsku kierowca dojeżdżający do pracy 10 km traci w korkach miesięcznie 6 godzin i
    14 minut.
    Przeciętnego posiadacza auta korki w mieście kosztują 2.488 zł rocznie.

    Wrocławscy kierowcy spędzają w korkach ponad 6 godzin 23 min. miesięcznie i tracą w
    tym czasie ok.
    220 zł.

    Więcej tu
    http://www.wprost.pl/ar/311465/Polacy-stoja-w-korkac
    h-nawet-9-godzin-miesiecznie/

    To jest "systemowy protest" i ogromne ilości spalanego paliwa oraz nabijanie kasy
    pierdzistołkom.
    Jest brak jawnego widocznego organizatora, więc kogo zjebać. Nie protestujemy
    przeciwko temu, bo nie
    wynika to z transparentu i daty protestu. A data jest taka: codziennie prócz sobót i
    niedziel. Co za
    tym idzie, traktujemy to jak opady deszczu. LOL

    Marcowy sobotni protest przeciwko wysokim cenom paliw przy tym to pikuś. :-D
    ps
    Jak by co nie biorę w nim udziału, z tytułu łagodnej jego formy, która przynosi marne
    efekty.
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2012-03-17 18:20:28
    Temat: Re: "Codzienne protesty" tylko przeciwko czemu? ;)
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-17 18:03, Krzysztof 45 wrote:
> [...]
    > średni przejazd przez Warszawę na odcinku 10-kilometrowym wydłuża się
    > nawet o 14 minut. Na tej podstawie wyliczono także roczną stratę

    Pierdolenie kotka... Niech się zwolnią z roboty, to nie będą tracić na
    dojazdach:P

    Wyliczenia z serii tych ile traci Microsoft na pirackim Windowsie
    Ultimate u zdziśka na kompie, pracodawcy na tym, że trzeba płacić
    pensję, oraz ile można zarobić na niejeżdzeniu do pracy taksówką i o
    fakcie, że na nielataniu do roboty helikopterem można zarobić jeszcze
    więcej.

    Shrek.

  • 3. Data: 2012-03-17 20:08:44
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-17 18:20, Shrek pisze:

    > Pierdolenie kotka... Niech się zwolnią z roboty, to nie będą tracić na
    > dojazdach:P

    Pierdolenie kotka... to jest nic nie robienie przez tyle lat w kwestii
    dróg w kraju ewidentnie tranzytowo położonym dla którego jest to sprawa
    najwyższej wagi.
    I żeby była jasność. Nie ma tłumaczenia że to dopiero druga kadencja i
    poprzednicy mieli takie zaległości. Trybunał stanu!!!
    Zamiast kombinować który podatek podnieść... Do roboty darmozjady!!!

  • 4. Data: 2012-03-17 21:04:05
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-17 18:03, Krzysztof 45 pisze:
    (ciach).

    A ciekawe ile zarabia państwo na akcyzie od paliwa
    spalonego bez sensu w korkach.

  • 5. Data: 2012-03-17 21:04:44
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 17.03.2012 Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał/a:
> [...]
    10-kilometrowym
    > wydłuża się nawet o 14 minut. Na tej podstawie wyliczono także roczną stratę

    Ja mam do roboty około 11km, przejeżdżam w +/- 25 minut z dojściem i
    odpaleniem samochodu. W 11 minut to się nie wyrobię nawet w nocy.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 6. Data: 2012-03-17 21:40:00
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    megrims napisał(a):
    > A ciekawe ile zarabia państwo na akcyzie od paliwa
    > spalonego bez sensu w korkach.

    Bardzo dużo.
    Oni dążą do maksymalnego zbaranienia narodu który ma myśleć że korki są bez sensu i
    następstwem
    przybywania samochodów.
    Najebali świateł w mieście tyle że nie ma gdzie czwórki wrzucić. Dla bezpieczeństwa?
    Dla takiego
    samego bezpieczeństwa jak fotoradary i brak parkingów i więcej stref z zakazem
    parkowania coby SM
    wykazywała się dochodami z zakładania blokad.

    Kolego korki w miastach maja sens ekonomiczny. Taki sam sens jak brak dróg. To
    myślenie ekonomiczne.
    Ekonomiczne bo dłużej jedziesz więcej spalisz. Jak powstaną porządne drogi to znikną
    korki, a jak
    znikną korki obniży się zużycie paliwa, a jak obniży się zużycie paliwa, to co się
    jeszcze obniży?
    Chyba wiemy ile jest gówna złodziejskiego w paliwie które się obniży. W całokształcie
    ogólnopolskim,
    to są miliardy zł rocznie. Tam głupki nie zasiadają i potrafią liczyć.
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2012-03-17 22:34:52
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@b...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2012-03-17 20:08, z pisze:

    > Pierdolenie kotka...

    kotka... :-)

    Przecież oni dojeżdżają do pracy w czasie wolnym (przed pracą i po
    pracy). Dlatego dziwne wydaje się mówienie o stratach pieniędzy.

    to jest nic nie robienie przez tyle lat w kwestii
    > dróg w kraju ewidentnie tranzytowo położonym dla którego jest to sprawa
    > najwyższej wagi.

    Problemem jest kompletna olewka jeśli chodzi o drogi jak i transport
    publiczny. Tyle, że transport publiczny musi być sensowny, punktualny,
    sprawny. To samo z cholernym tranzytem przez Warszawę. Każda kolejna
    nowa ulica prowadząca "do miasta" powoduje zwiększenie ruchu
    samochodowego i dowalenie do miasta jeszcze większej liczby samochodów,
    ewentualnie przeniesienie korków w inne miejsce.

    Za kilka dni będzie ładny przykład. Most Północny w Warszawie.
    Jestem bardzo ciekawy, jak się rozłożą korki. Czy Modlińska przrstanie
    stać, i czy most Grota nagle się odkorkuje, szczególnie w godzinach
    popołudniowych powrotów na Białołekę.

    Seco

  • 8. Data: 2012-03-17 22:52:30
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 17.03.2012 Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@b...maupa.tlen.pl> napisał/a:

> [...]
    > Jestem bardzo ciekawy, jak się rozłożą korki. Czy Modlińska przrstanie
    > stać, i czy most Grota nagle się odkorkuje, szczególnie w godzinach

    Radykalnie się odkorkuje, bo go zaraz zamkną. A z nowym mostem
    *totalnie* dali ciała: wjazd z Wisłostrady będzie tylko jednym pasem...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 9. Data: 2012-03-17 23:33:12
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-17 21:40, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > które się obniży. W całokształcie ogólnopolskim, to są miliardy zł
    > rocznie. Tam głupki nie zasiadają i potrafią liczyć.

    Parę lat temu był na ten temat artykuł we Wprost chyba. Pisali również
    o tym, że zamiast dotacji dla górnictwa i PKP można by wybudować 2500
    km autostrad. I nawet znalazło by się zajęcie dla tych górników.
    Ale straty budżetu z powodu zmniejszonego spalania i mniejszej
    akcyzy były by nie do zaakceptowania.

  • 10. Data: 2012-03-18 01:34:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Oni dążą do maksymalnego zbaranienia narodu

    Wydaje się, że przynajmniej w Twoim jednostkowym przypadku osiągnęli
    zamierzony efekt. :>