-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!
.POSTED!not-for-mail
From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: "Codzienne protesty" tylko przeciwko czemu? ;)
Date: Sat, 17 Mar 2012 21:04:44 +0100
Organization: ICP News Server
Lines: 14
Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
References: <jk2g5l$q7f$1@news.vectranet.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-75-149-9.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icpnet.pl 1332014841 31255 89.75.149.9 (17 Mar 2012 20:07:21 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Mar 2012 20:07:21 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux) Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2439709
[ ukryj nagłówki ]Dnia 17.03.2012 Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał/a:
> Kierowca dojeżdżający do pracy 10-kilometrową trasą w Warszawie traci w korkach 8
godzin 52 minuty
> miesięcznie. To największa strata czasu spośród przebadanych miast.
>
> Jak wynika z raportu, zarówno w szczycie porannym, od godziny 7.30 do godz. 9.30,
jak i w szczycie
> popołudniowym, od godz. 15 do godz. 18, średni przejazd przez Warszawę na odcinku
10-kilometrowym
> wydłuża się nawet o 14 minut. Na tej podstawie wyliczono także roczną stratę
finansową kierowców.
> W Warszawie wyniosła ona 4389 zł
Ja mam do roboty około 11km, przejeżdżam w +/- 25 minut z dojściem i
odpaleniem samochodu. W 11 minut to się nie wyrobię nawet w nocy.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
Następne wpisy z tego wątku
- 17.03.12 21:40 Krzysztof 45
- 17.03.12 22:34 Bartosz 'Seco' Suchecki
- 17.03.12 22:52 Krzysiek Kielczewski
- 17.03.12 23:33 megrims
- 18.03.12 01:34 to
- 18.03.12 01:35 to
- 18.03.12 06:57 Shrek
- 18.03.12 07:16 Aron
- 18.03.12 07:43 Krzysztof 45
- 18.03.12 08:53 Bydlę
- 18.03.12 09:03 Krzysztof 45
- 18.03.12 11:55 to
- 18.03.12 12:40 Krzysztof 45
- 18.03.12 12:50 to
- 18.03.12 13:00 megrims
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=