  • Data: 2010-06-09 22:19:44
    Temat: Co zrobić z Citroenem BX14 TGE?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie wydaje się debilne, ale dla mnie sprawa jest poważna :>
    Nie wnikając w szczegóły, które są dosyć pokręcone, mam w posiadaniu
    citroena jak w temacie,
    stan ogólny dobry za wyjątkiem tego, że nie odpala (coś jest z
    zapłonem).
    Były wobec niego różne plany ale się pozmieniało i muszę się go
    pozbyć; jest zarejestrowany i ubezpieczony.

    Problem może byłby banalny, ale nieopatrznie zacząłem pytać znajomych
    samochodziarzy o poradę,
    i generalnie otrzymałem masę sprzecznych opinii, licząc glosy dość
    duża ilość ich jest w klimacie "to kultowa bryka, szkoda złomować,
    trzeba szukać pasjonata albo naprawić i jeździć".
    Poradźcie co robić, gdyż z natury jestem zbieraczem różnych urządzeń i
    zawsze z bólem serca oddaję coś na złom, lecz nie mam możliwości dalej
    sponsorować ubezpieczalni. Czy taki pojazd jest sprzedawalny, nawet za
    symboliczną cenę? Problem może być z faktem, iż nie pojedzie o
    własnych siłach w stanie obecnym.

    Pzdr.
    L.