  • 1. Data: 2011-08-08 00:18:36
    Temat: Co zamiast galaxy S i S2
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Aktualnie posiadam HTC TouchHD.
    Planowalem zakup samsunga galaxy S lub S2, niestety fundusze nie pozwoliły.
    Chciałbym przejśc jednak na system android dlatego prosze o rade na co
    warto patrzec przy wyborze.
    Na czym mi zależy:
    Duży i dobry jakościowo ekran, najnowsza wersja andka lub mozliwosc jej
    wgrania PL, wbudowany odbiornik GPS gdyż korzystam z navi, wbudowana
    kamerka ktora bedzie nagrywała w przyzwoitej jakosci ( czyli vga odpada ).
    Są na rynku jakieś niedrogie telefony powiedzmy w granicach 700zł ktore
    bez zamulania dadza mi przyjemnosc z korzystania z nich zanim nie bede w
    stanie nabyc S2?

  • 2. Data: 2011-08-08 06:37:30
    Temat: Re: Co zamiast galaxy S i S2
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 08.08.2011 02:18, Norbert wrote:
> [...]
    > Są na rynku jakieś niedrogie telefony powiedzmy w granicach 700zł ktore
    > bez zamulania dadza mi przyjemnosc z korzystania z nich zanim nie bede w

    jak używany - to Galaxy S ewentualnie Desire, Xperia X10, Defy, HD2.
    Jak nowy - to nie wiem :)
    Marx

  • 3. Data: 2011-08-08 12:24:12
    Od: "AT" <d...@g...pl>

> [...]
    > Są na rynku jakieś niedrogie telefony powiedzmy w granicach 700zł ktore
    > bez zamulania dadza mi przyjemnosc z korzystania z nich zanim nie bede w

    Uzywam HTC Desire
    wysoka rozdzielczosc, bardzo jasny ekran procesor 1GHz, mozliwosc
    podkrecenia
    jesli jest potrzeba, i na allegro za 700zl powinno sie udadc znalezc