  • Data: 2010-08-18 09:21:06
    Temat: Co z nieszczesnym IE 6
    Od: "w...@o...eu" <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sprawa znana ale mam pytanie ciekawe co inni sadzą na ww temat.

    Otóż robię instalacje CMS a Joomla u różnych klientów. Założenie jest takie ze w
    przyszłości ma być możliwość doinstalowania do Joomli różnych dodatkowych
    komponentów/modułów - gotowych "innych producentów"

    Sęk w tym, że istnieje możliwość, że będą one nie do końca poprawnie wyświetlane
    w tym badziewiu IE 6.

    Ostatnio nawet po naradzie z jednym klientem podjęto decyzje, że serwis w ogole
    nie bedzie sie wyswietlal pod IE 6 - widoczna tylko plansza z napisem

    "Uzywasz przestarzalej przegladarki zmien na nowsze IE lub na przegladarke
    innych producentow"

    W przypadku tak skomplikowanego CMSa jak Joomla i niezliczonej ilosci dodatkow
    jakie moga byc uzyte nie jestem w stanie zagwarantowac ze serwis bedzie zawsze
    poprawnie wyswietlany w IE 6

    Jak to elegancko rozwiazac ?

    Dziekuje za opinie