  • Data: 2009-06-13 16:47:49
    Temat: Co wybrac Suzuki DR czy Transalp
    Od: Domin <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Rozstałem się z swoim poprzednim sprzętem i szukam jakiegoś
    przyjemnego enduro. Po wstępnej analizie możliwości moich finansowych
    oraz bieżącej oferty sprzedających moją największą uwagę przykuły
    sprzęty: Suzuki DR 650 rok 1993 lub Honda Transalp rok 1987. Według
    opisów stan motocykli jest zbliżony, cena prawie ta sama, ale jednak
    między nimi 6 lat różnicy. Honde miałem wcześniej i mam o niej
    wyrobione zdanie. Transalp wydaje mi się być dosyć kultową pozycją.
    Jednak DR też ma grono swoich wielbicieli no i jest 6 lat młodszy. A
    wiec drogie precle, jeśli założymy zbliżony stan techniczny i cenę to
    co?
    Pozdrawiam
    Domin