  • 1. Data: 2010-10-27 10:29:35
    Temat: [Co wybrac] SE Xperia x10 czy Samsung Omnia II???
    Od: juhass <j...@p...fm>

    Witam serdecznie,
    zakładając wybór między tymi dwoma telefonami z ceną w promocji jak poniżej:
    Samsung Omnia II za 1zł
    SE Xperia X10 za 499zł
    Co wybrać?
    Jest sens płacić tyle za Xperie? Dotychczas użytkuje omnie lite więc
    WMobile nie jest mi obcy wraz z jego ułomnościami i jakoś nam się
    współpraca układa, tak więc nie jestem uczulony na WM. Pytanie czy
    Xperia i jej android to aż taki skok jakościowy w stosunku do windowsa?
    Jest się na co szarpać czy wybrać opcję dobrze znaną z lepszym
    wyświetlaczem (Omnia II)???

    --
    Pozdrawiam:
    juhass