  • 81. Data: 2013-04-30 08:56:09
    Temat: Re: Co sie tu dzieje?...
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 30/04/2013 01:54, A.L. wrote:

    > ja tez nie

    To sobie wyjaśniliście :)

  • 82. Data: 2013-04-30 11:14:15
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia Mon, 29 Apr 2013 23:00:31 +0100 po głębokim namyśle Andrzej Jarzabek
    rzekł:

    > Nie rozumiem.

    Tu nie ma zbyt wiele do rozumienia: system warstwowy ma swoje warstwy.
    Jak w modelu OSI, tcp ma implementację i API; jak z plikami, są dyski,
    partycje, systemy plików, bazy danych... . Twierdzenie, że goroutines
    to nie wątki jest podobne do twierdzenia, że pliki są w systemie plików,
    a nie na dysku - a każde dziecko wie, że po wyrzuceniu dysku pliki
    znikną. Hej, to nie ja zastanawiałem się, co to są goroutines.

    Wracając do yyy... dyskusji, program wielowątkowy różni się od programu w
    Go, że operuje na innej wartwie abstrakcji jeżeli chodzi o wątki
    i goroutines. I tym się Go różni od C++, że jest to częścią języka,
    dlatego wyjątki takie jakie znamy z Javy czy C++ już mniej pasują.

    --
    Edek

  • 83. Data: 2013-05-01 12:42:53
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    co do tego

    x, err = f();

    to jest wlasnie dosyc dobry
    i poręczny (wzgledem fatalnego
    wkodowywania kodów errorow w zwykle retvalues) sposób

    (za to np decyzja abu uzywac := zamiast = mz nie byla dobra,
    (mz skladnia powinna byc prosta i 'krótka ' )