  • 1. Data: 2012-02-23 00:33:30
    Temat: Co się stanie jak ?
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    zrobi coś takiego:

    1.Brak przeglądu, jest OC i DZWON w inne auto

    2.Brak OC, jest przegląd i DZWON w inne auto

    3.Brak OC, brak przeglądu i DZWON w inne auto

  • 2. Data: 2012-02-23 00:35:27
    Temat: Re: Co się stanie jak ?
    Od: "Vika" <V...@b...pl>

    >zrobi coś takiego:

    AC w jakiej firmie?

    Vika

  • 3. Data: 2012-02-23 00:44:11
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Vika <V...@b...pl> napisał(a):

    > AC w jakiej firmie?
    >
    > Vika

    Oczywiście jako że powszechnie wiadomo że AC jest nieopłacalne
    to w żadnej :)

  • 4. Data: 2012-02-23 08:22:40
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > 1.Brak przeglądu, jest OC i DZWON w inne auto
    > 2.Brak OC, jest przegląd i DZWON w inne auto
    > 3.Brak OC, brak przeglądu i DZWON w inne auto

    Jeśli pytasz o skutki techniczne to bez znaczenia ;-)). Auto
    będzie tak samo rozbite.

  • 5. Data: 2012-02-23 09:01:58
    Od: "Chris" <N...@n...pl>

    Michał nabazgrał(a):

    > zrobi coś takiego:
    > 1.Brak przeglądu, jest OC i DZWON w inne auto

    Bumm

    > 2.Brak OC, jest przegląd i DZWON w inne auto

    Bumm

    > 3.Brak OC, brak przeglądu i DZWON w inne auto

    Bumm

    ps. Jakie opony ?

  • 6. Data: 2012-02-23 09:20:22
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Chris <N...@n...pl> napisał(a):

    > Michał nabazgrał(a):

    > Bumm

    > Bumm

    > Bumm
    >
    > ps. Jakie opony ?

    łyse oczywiście.

    a tak bardziej serio - jakieś skutki prawne ?

  • 7. Data: 2012-02-23 09:23:42
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 23 Feb 2012 08:20:22 +0000 (UTC), " Michał"
    <m...@g...pl> wrote:

    >a tak bardziej serio - jakieś skutki prawne ?

    odpowiedzialność cywilna i ewentualnie karna.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2012-02-23 09:26:25
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 23.02.2012 00:33, Michał pisze:
    > zrobi coś takiego:
    >
    > 1.Brak przeglądu, jest OC i DZWON w inne auto
    >
    > 2.Brak OC, jest przegląd i DZWON w inne auto
    >
    > 3.Brak OC, brak przeglądu i DZWON w inne auto

    we wszystkich przypadkach, pierwszy lub drugi ubezpieczyciel wypłaci
    odszkodowanie tak jak by był komplet dokumentów. następnie powinien
    odebrać całość wypłaconych środków od sprawcy bez dokumentów. aE tego
    _powinien_ nikt nie chce sprawdzać na swojej skórze. Jakoś nigdy nie
    słyszałem żeby komukolwiek kazano jakąś horrendalną kwotę spłacać, więc
    domniemam że sprawców _w praktyce_ olewają.
    ToMasz

  • 9. Data: 2012-02-23 09:33:53
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

> [...]
    > słyszałem żeby komukolwiek kazano jakąś horrendalną kwotę spłacać, więc
    > domniemam że sprawców _w praktyce_ olewają.

    Na pewno fundusz gwarancyjny będzie chciał kasę ;)
    Brak przeglądu nic nie zmienia tutaj.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 10. Data: 2012-02-23 09:48:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.02.2012 09:26, ToMasz pisze:

    > we wszystkich przypadkach, pierwszy lub drugi ubezpieczyciel wypłaci
    > odszkodowanie tak jak by był komplet dokumentów. następnie powinien

    O czym ty bajasz? Jaki ubezpieczyciel wypłaci poszkodowanemu, jeśli
    sprawca nie był nigdzie ubezpieczony??