  • Data: 2011-12-22 02:34:33
    Temat: Co powoduje bady na nowym dysku?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam nowy dysk Samsung 103SJ. I okazało sie że po przegraniu systemu i reszty
    partycji ze starego dysku okazało sie że ma on 54 bady w okolicy 24 GB. Po
    resecie i naprawie HDD regeneratorem bady wróciły. Obecnie jest ich 33 i
    smart pokazuje raw read error rate 6645. Po każdym resecie ich przybywa.
    Nowa taśma sygnałowa. Dysk wymieniłem ze względu na pojawiajace się bady.
    Jednak jak widać na nowym dysku też pojawiają się bady. Na dodatek w
    dzienniku pojawiły się takie wpisy: "Urządzenie \Device\Ide\IdePort1 nie
    odpowiedziało w ramach ustalonego limitu czasu." Spin up time wynosi: 8797.