  • 1. Data: 2009-02-22 21:28:46
    Temat: Co o tym sadzicie ? Podejscie do HighKey
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Probowalem nieudolnie nasladowac high key. Takie pierwsze podejscie.
    Tylko uwaga bo to zdjecia dziecka, na dodatek rodzinne do albumu
    wiec lepiej niektorzy niech tam nie zagladaja.

    http://studio-roger.pl/_prezentacje/mateo.php

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia: http://www.studio-roger.pl

  • 2. Data: 2009-02-22 21:59:19
    Temat: Re: Co o tym sadzicie ? Podejscie do HighKey
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 22.02.2009, o godzinie 22.28.46, na pl.rec.foto.cyfrowa, Roger from
    Cracow napisał(a):

    > Probowalem nieudolnie nasladowac high key. Takie pierwsze podejscie.
    > Tylko uwaga bo to zdjecia dziecka, na dodatek rodzinne do albumu
    > wiec lepiej niektorzy niech tam nie zagladaja.

    Przynajmniej tematycznie. ;)

    > http://studio-roger.pl/_prezentacje/mateo.php

    Nie no... ładne są.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 3. Data: 2009-02-22 22:29:03
    Od: "Zennon" <z...@n...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:gnsf8c$k4s$1@news.interia.pl...

> [...]
    > Tylko uwaga bo to zdjecia dziecka, na dodatek rodzinne do albumu
    > wiec lepiej niektorzy niech tam nie zagladaja.

    Ja sie w zasadzie nie znam, ale wydaje mi sie, ze ten high key jest OK.

    Zennon

  • 4. Data: 2009-02-22 23:15:56
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-02-22 22:28:46 +0100, "Roger from Cracow"
    <r...@s...pl> said:

    > http://studio-roger.pl/_prezentacje/mateo.php

    Fajne są.
    Jako technika sama w sobie i jako zdjęcia.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-02-23 06:19:18
    Od: Jakub Roguski <_adres_@_stopka_._postu_.pl>

    Roger from Cracow pisze:
> [...]
    > Tylko uwaga bo to zdjecia dziecka, na dodatek rodzinne do albumu
    > wiec lepiej niektorzy niech tam nie zagladaja.

    Po prostu genialne! Jestem pod wrażeniem!

    Jakub

    http://www.roguski.eu

  • 6. Data: 2009-02-23 06:44:59
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Tylko uwaga bo to zdjecia dziecka, na dodatek rodzinne do albumu
    > wiec lepiej niektorzy niech tam nie zagladaja.

    Z malego niezly model jest ;)

  • 7. Data: 2009-02-23 07:27:31
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Z malego niezly model jest ;)

    a idz, myslalem ze mnie krew zaleje w studiu. Inne dzieci siedza
    spokojnie i sa grzeczne a ten moj lobuz po prostu demolowal
    mi studio :) Na nastepna sesje zapraszam Cie Kuba, bedziesz
    stał z boku i robil grozne miny a Mateusz przez pierwsze 15 minut
    bedzie siedzial spokojnie i sie bal :)

    Roger

  • 8. Data: 2009-02-23 08:00:24
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

> [...]
    > mi studio :) Na nastepna sesje zapraszam Cie Kuba, bedziesz
    > stał z boku i robil grozne miny a Mateusz przez pierwsze 15 minut

    polecam supernianie

  • 9. Data: 2009-02-23 08:06:46
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > polecam supernianie

    super niania jest dla tych bezstresowych rodzicow :)

    Roger

  • 10. Data: 2009-02-23 10:30:07
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > a idz, myslalem ze mnie krew zaleje w studiu. Inne dzieci siedza
    > spokojnie i sa grzeczne a ten moj lobuz po prostu demolowal
    > mi studio :)

    Ciesz się tym co masz i korzystaj na maksa. Za jakiś czas możesz mieć
    problem z nakłonieniem obiektu do udziału w sesji. Mnie juz pozostały
    jedynie zdjęcia z zaskoczenia, bo propozycja jakiegokolwiek pozowania
    kończy się znudzoną miną.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl