  • 151. Data: 2018-08-23 15:18:13
    Temat: Re: Co nowego w elektryce, czyli jak nowoczesnie podłączać gniazdka....
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, August 19, 2018, 9:14:32 AM, you wrote:

    > Czyli wszystkie dobre... az za dobre.
    > Ciekawe jak w Wago to osiagneli, nie wyglada na to, aby tam byl taki
    > przekroj miedzi.
    > A skrecenie tez dobrze dziala :-)

    Wszystko działa dobrze, jeśli jest dobrze zrobione. Jak jest źle
    zrobione, to przekrój nie pomoże - przyłącze miałem kiedyś tak
    przykręcone do bezpiecznika, że drut 10 mm? świecił. Przy prądach
    poniżej 25 A.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 152. Data: 2018-08-23 15:35:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Aug 2018 15:10:42 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Cóż. Ktoś tu na siłę próbuje udowodnić, że WAGO są lepsze, katując
    > prądem 4-krotnie wyższym od nominalnego. Sorry ale ja instalacji na
    > 115 A nie robię przewodami 2.5mm?.

    Na moj gust to ten film dowodzi, ze noname tez sa dobre,
    ale warto zobaczyc ile to potrafi wytrzymac.

    W sumie, to chyba bym uznal za wade, gdy izolacja splonie, a zlaczka
    nie pusci ... no ale srubkowa tez ma te sama wade :-)

    A wada w sumie niestotna - bezpiecznik powinien zabezpieczac kable ...

    J.

  • 153. Data: 2018-08-23 15:44:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Thursday, August 23, 2018, 3:35:39 PM, you wrote:

    > Na moj gust to ten film dowodzi, ze noname tez sa dobre,

    Dokładnie tak.

> [...]
    > nie pusci ... no ale srubkowa tez ma te sama wade :-)
    > A wada w sumie niestotna - bezpiecznik powinien zabezpieczac kable ...

    Nadal wierzysz w bezpieczniki? Ja tam na wszelki wypadek jako główne
    mam topikowe.

    --
    Best regards,
    RoMan