  • 1. Data: 2009-03-07 18:18:54
    Temat: Co moze halasowac w silniku LC4
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Koledze cos zaczelo halasowac w silniku (KTM LC4)..martwi sie tym.
    Czy lozysko na wale konczy sie stopniowo czy pada natychmiast? (z tego co ja
    wiem to raczej pada bez wczesniejszych ostrzezen - ale moze sie myle)
    Co jeszcze moze halasowac? - skonczyl sie napinacz lacuszka rozrzadu? czy
    jeszcze cos?

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 2. Data: 2009-03-07 18:47:11
    Temat: Re: Co moze halasowac w silniku LC4
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-07 19:18:54 +0100, "Karambol" <m...@w...pl> said:

    > Co jeszcze moze halasowac?

    W tym silniku kosz sprzęgłowy lubi napier%^&*, gdy jego żywot dobiega końca.

    > - skonczyl sie napinacz lacuszka rozrzadu?

    To można akurat bardzo łatwo sprawdzić.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 3. Data: 2009-03-07 19:21:42
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > W tym silniku kosz sprzęgłowy lubi napier%^&*, gdy jego żywot dobiega
    > końca.

    Tak, to moze być powód bo wlasnie ze sprzeglem ma problemy,

    > To można akurat bardzo łatwo sprawdzić.

    Ja nie sluchalem jeszcze co mu tam halasuje, tydzien temy jeszcze bylo OK
    jak latalismy

    pozdro
    KTM 640 Enduro
    Krosno Odrzańskie/Szczecin