  • 21. Data: 2010-06-07 19:51:43
    Temat: Re: Co kupic - E46 320/330d czy 330xd
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 07 Jun 2010 11:54:46 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > ZTCW Alti nie miał dylematu - po przejażdżce czymś tam
    > 4x4 stwierdził, że nic innego nie chce.

    Tak, po tej zimie i użytkowaniu A4 Quattro rodzicielki Wojtka, Marta
    stwierdziła, że jednak chcą xd.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 22. Data: 2010-06-07 21:22:28
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:hui9un$12e0$1@alfa.ceti.pl...
    > Witam
    >
    > Mysle, ze padlo juz na E46 w wersji Touring, rocznik pewnie 2001/2002 z
    > racji ceny i wiem, ze lift byl potem troche i jakbym doplacil pare tysiecy
    > to bym sie zalapal :)
    >
    > Zastanawiam sie natomiast nad napedem. W zasadzie doplacajac troszke mozna
    > zamiast 320/330d kupic 330xd - pytanie czy warto.
    > Nie jezdze "sportowo" autem - jak mi brakuje funu to siadam na motocykl -
    > autem jezdzic nie cierpie wiec to czy bedzie mialo 134KM czy 184KM
    > specjalnego znaczenia dla mnie nie ma bo i tak bede jezdzil jakby mialo
> [...]

    Dziwne auto wybrałeś jeśli nie cierpisz jazdy. Ciasne, drogie w utrzymaniu,
    twarde. Po cholerę ci akurat BMW?

  • 23. Data: 2010-06-07 21:40:02
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:huilvb$1b3j$1@alfa.ceti.pl...

    > Az tak zle z egzemplarzami w stosunkowo dobrym stanie? Zdaje sobie sprawe
    > z tego, ze 9-10 letnie auto nie jest nowe i jakies tam mankamenty moze
    > miec tylko pytanie czy kazde jest skladane z 3 sztuk i ma cofniety licznik
    > :)
    > Czy np. przebieg rzedu 200kkm jest akceptowalny w aucie w tym wieku? Ja
    > sie nie znam bo jezdze rocznie jakies 8k :)

    W moim 5 letnim 530d z przebiegiem 150 kkm przy 140 kkm zaczęła się sypać
    skrzynia automatyczna oraz filtr cząstek stałych i wszelkie możliwe
    elektroniczne pierdoły typu active steering, dynamic drive, czujniki
    parkowania.

  • 24. Data: 2010-06-07 21:52:35
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Przemek V pisze:

    > Dziwne auto wybrałeś jeśli nie cierpisz jazdy. Ciasne, drogie w utrzymaniu,
    > twarde. Po cholerę ci akurat BMW?

    Siedzialem dzisiaj w 330xd sedanie i nie jest jakos specjalnie ciasne.
    Czy drogie w utrzymaniu? Orietnowalem sie w cenie czesci zamiennych i
    nie jest powalajaca - troche drozsze od czesci do forda/renault etc.

    No i w koncu, skoro malo jezdze, nie lubie jezdzic, auta mnie nie kreca
    bo maja o dwa kola za duzo :) to chyba powinienem kupic cos co mi sie
    podoba - ogladalem wiele autek, glownie kombi choc i troche hatchbackow
    i jakos e46 wpadlo mi i zonie w oko. Jeszcze ew. Mondeo mk3 ale jakies
    takie cieeeeezkie, laguna II ale sie psuja - pewnie urban legend, alfa
    156, pewnie tez sie psuje. Czego bym nie ogladal to wracam do e46 :)
    I nie mam 20 lat, bejzbola/kastetu w bagazniku ani lancucha z tombaku na
    szyi :), moim zdaniem to po prostu ladne autko tylko jak widac, nie moge
    sie co do silnika/napedu zdecydowac.

    --
    jarek

  • 25. Data: 2010-06-07 21:53:46
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Seba pisze:

    > Tak, po tej zimie i użytkowaniu A4 Quattro rodzicielki Wojtka, Marta
    > stwierdziła, że jednak chcą xd.

    A zostalo to jakos uzasadnione? Pytam bo rozmawialem wczoraj z kolega,
    ktory na moim miejscu optowalby za 'x' skoro juz musze bejce ale w ogole
    to jego A6 quattro jest de best i na moim miejscu takie by kupil.

    --
    jarek

  • 26. Data: 2010-06-07 22:36:52
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:hujipi$1u8v$1@alfa.ceti.pl...

> [...]
    > I nie mam 20 lat, bejzbola/kastetu w bagazniku ani lancucha z tombaku na
    > szyi :), moim zdaniem to po prostu ladne autko tylko jak widac, nie moge

    Kup sobie Focusa 2.0 TDCI albo Volvo V50 z tym silnikiem. Utrzymanie będzie
    kosztowało 1/3 tego, co powyższej BMW xd, jeździ się wygodniej, nie będziesz
    postrzegany jako dres i masz zdecydowanie większy wybór aut.

    Jurand.

  • 27. Data: 2010-06-07 22:56:07
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-07 21:53, Jarek Pudelko pisze:

    > A zostalo to jakos uzasadnione?

    Oczywiście - Alti lubi się samochodem bawić. Widać, czterołap dał mu
    jeszcze większy fun zimą niż dotychczasowe e34 rwd. Do tego jest prawie
    łysym, stylizowanym (wizualnie) na karka naukowcem, któremu niesamowicie
    pasuje opinia o BMW. ;)
    Więc określenie modelu do poszukiwań wyszło niejako z automatu. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 28. Data: 2010-06-07 23:26:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-07 17:16, Robert Rędziak pisze:

    > Oświeć mnie, oświeć, proszę.

    A co? Zneelixowałeś się? A feeee........
    :P

  • 29. Data: 2010-06-08 07:27:48
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 07 Jun 2010 21:53:46 +0200, Jarek Pudelko napisał(a):

    > A zostalo to jakos uzasadnione?

    Tak. Większa stabilnością i przyjemnością z jazdy w trudniejszych
    warunkach.

    Ja na Twoim miejscu pomyślałbym jeszcze nad jedną opcją - 330d z ASB.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 30. Data: 2010-06-08 10:42:09
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > Siedzialem dzisiaj w 330xd sedanie i nie jest jakos specjalnie ciasne.
    > Czy drogie w utrzymaniu? Orietnowalem sie w cenie czesci zamiennych i
    > nie jest powalajaca - troche drozsze od czesci do forda/renault etc.

    Skoro kolega majacy BMW pisze, ze drogie - to mu uwierz.