  • 1. Data: 2014-04-02 00:47:53
    Temat: Co było dalej?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=Bm3KuGZSMSo

    Ciekawi mnie, czy zgadniecie. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-04-02 01:05:18
    Temat: Re: Co było dalej?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-01, anacron <a...@a...pl> wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Bm3KuGZSMSo
    >
    > Ciekawi mnie, czy zgadniecie. :)

    Placz, szlochanie i blaganie...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2014-04-02 07:37:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 1 Apr 2014 23:05:18 +0000 (UTC), AZ

    > Placz, szlochanie i blaganie...

    Myślę, że rejestrujący zdarzenie buc z bananem na gębie stwierdził, że
    nagranie powędruje do komendy. Tym samym urosła mu wartość w slipkach.
    Jeszcze 100 takich interwencji i dojdzie z milimetr.

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2014-04-02 09:28:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-02, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
> [...]
    > nagranie powędruje do komendy. Tym samym urosła mu wartość w slipkach.
    > Jeszcze 100 takich interwencji i dojdzie z milimetr.

    Nie wiem czy jestes na biezaco, ale najwidoczniej nie - jemu
    policjanci w mundurze placza na tylnym siedzeniu jego prywatnego
    samochodu :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2014-04-02 09:32:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 2 Apr 2014 07:28:16 +0000 (UTC), AZ

    > Nie wiem czy jestes na biezaco, ale najwidoczniej nie - jemu
    > policjanci w mundurze placza na tylnym siedzeniu jego prywatnego
    > samochodu :-)

    Co i tak nie chroni ich chyba przed tym aby nagranie powędrowało do
    komendanta, gdzie później pojawia się na herbatce i ciasteczkach, motyla
    noga. Wiem też że iskry dostają gęsiej skróki, laserom włosy stają dęba, a
    kamery dostają orgazmu raz za razem na widok anacrona. Tak, jestem na
    bieżąco. ;)

    PS Do mnie nadal nie dotarły dwie, niedawno strzelone, fotki z FR. Buu.

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2014-04-02 09:44:26
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-02 00:47, anacron pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Bm3KuGZSMSo
    >
    > Ciekawi mnie, czy zgadniecie. :)

    Okrążyłeś ich, rzuciłeś na maskę i związałeś ich własnymi krawatami
    służbowymi.

    Potem już standardowo: akumulator na jajach.

    --
    MN

  • 7. Data: 2014-04-02 10:42:40
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Wed, 02 Apr 2014 00:47:53 +0200, anacron napisał(a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=Bm3KuGZSMSo
    >
    > Ciekawi mnie, czy zgadniecie. :)

    Odjechali.

  • 8. Data: 2014-04-03 03:24:04
    Od: PepedB <a...@s...le>

    W dniu 2014-04-02 00:47, anacron pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Bm3KuGZSMSo
    >
    > Ciekawi mnie, czy zgadniecie. :)

    Przychodzi mi do głowy:
    -okazało się, że Alfa jak to Alfa zepsuła się, a za pojazdem istniało
    prawidłowe oznakowanie awarii w postaci trójkąta; w tym czasie nastąpiło
    najechanie TIRa, bądź ciągnika rolniczego na pojazd autora nagrania
    całkowicie już blokującego przejazd; policjanci przystąpili do czynności
    służbowych w sprawie tego zdarzenia; wezwano straż pożarną, aby uwolnić
    poszkodowanego i jednocześnie uznanego za sprawcę.
    -autor nagrania został poproszony o poddanie się kontroli trzeźwości;
    niejednoznaczny wynik i podejrzane agresywne zachowanie spowodowały
    konieczność przeszukania- w kieszeni znaleziono torebki z podejrzaną
    substancją, co do obecności której autor wyrażał zaskoczenie.
    -wariant 3, możliwy także łącznie z wariantem 2:
    http://www.youtube.com/watch?v=HPSxtwTbArA&#t=2m33s

    --
    Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl