  • 1. Data: 2021-10-22 13:33:16
    Temat: Ciekawych czasow dozylismy
    Od: K <n...@e...com>

    https://www.bbc.co.uk/news/business-58993851

    W skrocie ceny uzywanych aut poszly nawet 46% w gore, chociaz na innej
    stronie widzialem, ze nawet 60% gdzie za przyklad podali uzywana Zafire,
    ktorej cena wzrosla przez rok o ?5k.

  • 2. Data: 2021-10-22 14:46:24
    Temat: Re: Ciekawych czasow dozylismy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >innej stronie widzialem, ze nawet 60% gdzie za przyklad podali
    >uzywana Zafire, ktorej cena wzrosla przez rok o ?5k.

    UK to osobny rynek.

    Rok temu europejscy producenci mieli przestoje,
    teraz "wszyskiego brakuje", to moze ciagle nie pracuja pelna para
    - wiec co sie dziwic, ze uzywanych samochodow nie ma.
    A pandemia nie zacheca do zakupow.

    I jeszcze na inflacje i kursy warto by spojrzec.

    J.

  • 3. Data: 2021-10-24 15:51:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sku7hs$ajd$1$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

> [...]
    > innej stronie widzialem, ze nawet 60% gdzie za przyklad podali
    > uzywana Zafire, ktorej cena wzrosla przez rok o ?5k.

    a miałem coś kupić do 3tys + 1tys opłaty
    ale alergikowi zawsze wiater w oczy :)

    teraz trzeba czekać na trzynastkę żeby dołożyć.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy