eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCiekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 20

  • 1. Data: 2014-04-21 20:58:19
    Temat: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
    Od: atm <...@v...pl>

    http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-produ
    cenci-o-to-zadbali/cg2r7
    http://moto.onet.pl/top-10-te-silniki-doprowadza-cie
    -do-ruiny/ke7kc


  • 2. Data: 2014-04-21 21:35:51
    Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-04-21 20:58, atm pisze:
    > http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-produ
    cenci-o-to-zadbali/cg2r7
    >
    > http://moto.onet.pl/top-10-te-silniki-doprowadza-cie
    -do-ruiny/ke7kc
    I dlatego mam między innymi E36, a F11 oddałem żonie.


  • 3. Data: 2014-04-21 22:36:05
    Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 20:58:19 +0200, atm napisał(a):
    > http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-produ
    cenci-o-to-zadbali/cg2r7

    Ale zarzut z rozrzadem nieprawdziwy.
    Praktycznie w kazdym aucie z silnikiem ustawionym wzdluznie rozrzad
    jest od strony chlodnicy. I tylko od innych elementow zalezy czy uda
    sie to wymienic prosto, czy napierw trzeba pol przodu zdemontowac.

    Wiecej aut ma silnik ustawiony poprzecznie ... i tam rozrzad musi byc
    z boku a miejsca zazwyczaj brak.

    Niestety - pod maska coraz bardziej upchane i serwis coraz
    trudniejszy.


    J


  • 4. Data: 2014-04-21 23:23:07
    Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 21.04.2014 22:36, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 21 Apr 2014 20:58:19 +0200, atm napisał(a):
    >> http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-produ
    cenci-o-to-zadbali/cg2r7
    >
    > Niestety - pod maska coraz bardziej upchane i serwis coraz
    > trudniejszy.

    A jaki ma sens cofanie komputerem tłoczków zacisków hamulców? Znajomy
    mechanik mi mówił, że są auta, gdzie się klocków hamulcowych z tego
    powodu bez podpięcia do komputera wymienić nie da już.

    --
    anacron
    Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/
    Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza


  • 5. Data: 2014-04-21 23:33:16
    Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 23:23:07 +0200, anacron napisał(a):
    > W dniu 21.04.2014 22:36, J.F. pisze:
    >>> http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-produ
    cenci-o-to-zadbali/cg2r7
    >> Niestety - pod maska coraz bardziej upchane i serwis coraz
    >> trudniejszy.
    > A jaki ma sens cofanie komputerem tłoczków zacisków hamulców? Znajomy
    > mechanik mi mówił, że są auta, gdzie się klocków hamulcowych z tego
    > powodu bez podpięcia do komputera wymienić nie da już.

    Ale z drugiej strony klocka juz nie ma prymitywnej pompy hamulcowej,
    tylko skomplikowany sterownik ABS/ASR/ESP/IHWCJ

    cofniecie tloczka moze nie byc takie proste ...

    J.


  • 6. Data: 2014-04-21 23:39:47
    Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 21.04.2014 23:33, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 21 Apr 2014 23:23:07 +0200, anacron napisał(a):
    >> W dniu 21.04.2014 22:36, J.F. pisze:
    >>>> http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-produ
    cenci-o-to-zadbali/cg2r7
    >>> Niestety - pod maska coraz bardziej upchane i serwis coraz
    >>> trudniejszy.
    >> A jaki ma sens cofanie komputerem tłoczków zacisków hamulców? Znajomy
    >> mechanik mi mówił, że są auta, gdzie się klocków hamulcowych z tego
    >> powodu bez podpięcia do komputera wymienić nie da już.
    >
    > Ale z drugiej strony klocka juz nie ma prymitywnej pompy hamulcowej,
    > tylko skomplikowany sterownik ABS/ASR/ESP/IHWCJ
    >
    > cofniecie tloczka moze nie byc takie proste ...

    No popatrz, a jednak u innych producentów mimo tych systemów się da...

    --
    anacron
    Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/
    Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza


  • 7. Data: 2014-04-22 18:52:00
    Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-04-21 20:58, atm pisze:
    > http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-produ
    cenci-o-to-zadbali/cg2r7
    >
    > http://moto.onet.pl/top-10-te-silniki-doprowadza-cie
    -do-ruiny/ke7kc

    odnosząc się do tematu:
    2.0TDi - sprzedany przy >260.000km, przy 200.000km zrobiony program na
    165KM, praktycznie zero problemów
    2,5V6TDI - faktycznie problematyczny, ale dowolny mechanik nie ma z nim
    problemu

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz


  • 8. Data: 2014-04-22 19:08:40
    Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    >> http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-produ
    cenci-o-to-zadbali
    >> /cg2r7
    >>
    >> http://moto.onet.pl/top-10-te-silniki-doprowadza-cie
    -do-ruiny/ke7kc
    >
    > odnosząc się do tematu:
    > 2.0TDi - sprzedany przy >260.000km, przy 200.000km zrobiony program na
    > 165KM, praktycznie zero problemów
    > 2,5V6TDI - faktycznie problematyczny, ale dowolny mechanik nie ma z
    > nim problemu
    >
    Mysle ze to jednak westia prawdodpobienstwa.
    Przeciez to nie jest tak, ze 100% egzemplarzy padnie.


  • 9. Data: 2014-04-22 19:29:19
    Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2014-04-21 20:58, atm pisze:
    > http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-produ
    cenci-o-to-zadbali/cg2r7
    >
    > http://moto.onet.pl/top-10-te-silniki-doprowadza-cie
    -do-ruiny/ke7kc

    Same diesle...

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin


  • 10. Data: 2014-04-22 23:18:28
    Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >> 2,5V6TDI - faktycznie problematyczny, ale dowolny mechanik nie ma z
    >> nim problemu
    >>
    > Mysle ze to jednak westia prawdodpobienstwa.
    > Przeciez to nie jest tak, ze 100% egzemplarzy padnie.

    Na 100% w kazdym silniku AKE wytra sie walki rozrzadu miedzy 100 a 200 tys.
    km.
    Walki do regeneracji lub mozna kupic zamienniki. Koszt z wymiana okolo
    3000zl

    W kazdym silniku BLB po podobnym przebiegu do wymiany naped pompy oleju.
    Koszt, lepiej nie mowic :)

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: