-
1. Data: 2014-04-21 20:58:19
Temat: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
Od: atm <...@v...pl>
http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-produ
cenci-o-to-zadbali/cg2r7
http://moto.onet.pl/top-10-te-silniki-doprowadza-cie
-do-ruiny/ke7kc
-
2. Data: 2014-04-21 21:35:51
Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
Od: megrimsES <m...@i...pl>
W dniu 2014-04-21 20:58, atm pisze:
> http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-produ
cenci-o-to-zadbali/cg2r7
>
> http://moto.onet.pl/top-10-te-silniki-doprowadza-cie
-do-ruiny/ke7kc
I dlatego mam między innymi E36, a F11 oddałem żonie.
-
3. Data: 2014-04-21 22:36:05
Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 21 Apr 2014 20:58:19 +0200, atm napisał(a):
> http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-produ
cenci-o-to-zadbali/cg2r7
Ale zarzut z rozrzadem nieprawdziwy.
Praktycznie w kazdym aucie z silnikiem ustawionym wzdluznie rozrzad
jest od strony chlodnicy. I tylko od innych elementow zalezy czy uda
sie to wymienic prosto, czy napierw trzeba pol przodu zdemontowac.
Wiecej aut ma silnik ustawiony poprzecznie ... i tam rozrzad musi byc
z boku a miejsca zazwyczaj brak.
Niestety - pod maska coraz bardziej upchane i serwis coraz
trudniejszy.
J
-
4. Data: 2014-04-21 23:23:07
Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 21.04.2014 22:36, J.F. pisze:
> Dnia Mon, 21 Apr 2014 20:58:19 +0200, atm napisał(a):
>> http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-produ
cenci-o-to-zadbali/cg2r7
>
> Niestety - pod maska coraz bardziej upchane i serwis coraz
> trudniejszy.
A jaki ma sens cofanie komputerem tłoczków zacisków hamulców? Znajomy
mechanik mi mówił, że są auta, gdzie się klocków hamulcowych z tego
powodu bez podpięcia do komputera wymienić nie da już.
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
-
5. Data: 2014-04-21 23:33:16
Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 21 Apr 2014 23:23:07 +0200, anacron napisał(a):
> W dniu 21.04.2014 22:36, J.F. pisze:
>>> http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-produ
cenci-o-to-zadbali/cg2r7
>> Niestety - pod maska coraz bardziej upchane i serwis coraz
>> trudniejszy.
> A jaki ma sens cofanie komputerem tłoczków zacisków hamulców? Znajomy
> mechanik mi mówił, że są auta, gdzie się klocków hamulcowych z tego
> powodu bez podpięcia do komputera wymienić nie da już.
Ale z drugiej strony klocka juz nie ma prymitywnej pompy hamulcowej,
tylko skomplikowany sterownik ABS/ASR/ESP/IHWCJ
cofniecie tloczka moze nie byc takie proste ...
J.
-
6. Data: 2014-04-21 23:39:47
Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 21.04.2014 23:33, J.F. pisze:
> Dnia Mon, 21 Apr 2014 23:23:07 +0200, anacron napisał(a):
>> W dniu 21.04.2014 22:36, J.F. pisze:
>>>> http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-produ
cenci-o-to-zadbali/cg2r7
>>> Niestety - pod maska coraz bardziej upchane i serwis coraz
>>> trudniejszy.
>> A jaki ma sens cofanie komputerem tłoczków zacisków hamulców? Znajomy
>> mechanik mi mówił, że są auta, gdzie się klocków hamulcowych z tego
>> powodu bez podpięcia do komputera wymienić nie da już.
>
> Ale z drugiej strony klocka juz nie ma prymitywnej pompy hamulcowej,
> tylko skomplikowany sterownik ABS/ASR/ESP/IHWCJ
>
> cofniecie tloczka moze nie byc takie proste ...
No popatrz, a jednak u innych producentów mimo tych systemów się da...
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
-
7. Data: 2014-04-22 18:52:00
Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
Od: dddddddd <f...@e...com>
W dniu 2014-04-21 20:58, atm pisze:
> http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-produ
cenci-o-to-zadbali/cg2r7
>
> http://moto.onet.pl/top-10-te-silniki-doprowadza-cie
-do-ruiny/ke7kc
odnosząc się do tematu:
2.0TDi - sprzedany przy >260.000km, przy 200.000km zrobiony program na
165KM, praktycznie zero problemów
2,5V6TDI - faktycznie problematyczny, ale dowolny mechanik nie ma z nim
problemu
--
Pozdrawiam
Łukasz
-
8. Data: 2014-04-22 19:08:40
Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik dddddddd f...@e...com ...
>> http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-produ
cenci-o-to-zadbali
>> /cg2r7
>>
>> http://moto.onet.pl/top-10-te-silniki-doprowadza-cie
-do-ruiny/ke7kc
>
> odnosząc się do tematu:
> 2.0TDi - sprzedany przy >260.000km, przy 200.000km zrobiony program na
> 165KM, praktycznie zero problemów
> 2,5V6TDI - faktycznie problematyczny, ale dowolny mechanik nie ma z
> nim problemu
>
Mysle ze to jednak westia prawdodpobienstwa.
Przeciez to nie jest tak, ze 100% egzemplarzy padnie.
-
9. Data: 2014-04-22 19:29:19
Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
Od: Mumin <m...@T...onet.pl>
W dniu 2014-04-21 20:58, atm pisze:
> http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-produ
cenci-o-to-zadbali/cg2r7
>
> http://moto.onet.pl/top-10-te-silniki-doprowadza-cie
-do-ruiny/ke7kc
Same diesle...
--
Pozdrawiam,
Mumin
-
10. Data: 2014-04-22 23:18:28
Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
>> 2,5V6TDI - faktycznie problematyczny, ale dowolny mechanik nie ma z
>> nim problemu
>>
> Mysle ze to jednak westia prawdodpobienstwa.
> Przeciez to nie jest tak, ze 100% egzemplarzy padnie.
Na 100% w kazdym silniku AKE wytra sie walki rozrzadu miedzy 100 a 200 tys.
km.
Walki do regeneracji lub mozna kupic zamienniki. Koszt z wymiana okolo
3000zl
W kazdym silniku BLB po podobnym przebiegu do wymiany naped pompy oleju.
Koszt, lepiej nie mowic :)