eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCiekawostka 2TCiekawostka 2T
  • From: PB <p...@b...pl>
    Subject: Ciekawostka 2T
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Reply-To: p...@b...pl
    Date: Fri, 11 Sep 2009 21:13:51 +0200
    Message-ID: <so72eddd64iz.1fafl1gianecf$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 94.75.108.144
    X-Trace: news.home.net.pl 1252696433 94.75.108.144 (11 Sep 2009 21:13:53 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 19
    X-Authenticated-User: p...@t...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:609739
    [ ukryj nagłówki ]


    Skuter ma prawie 5kkm juz nakrecone. Silnik 50ccm 2T. Co około
    800-1000 km zaczyna sie dziwnie dusić. Jak mu się gwałtownie doda
    gazu, to zmienia się dźwięk i maszyna zaczyna tracić moc. Jak się
    powoli rozkręca manetkę - będzie jechał i wolniutko przyspieszał.

    Pomaga wykręcenie świecy zapłonowej i jej staranne oczyszczenie
    szczotką drucianą. Świeca pokryta jest jasnoszarym, twardym nalotem
    (elektrody). Ponieważ życie całe jezdziłem samochodami 4T, gdzie do
    świec zaglądało się z okazji ich wymiany co kilkadziesiąt kkm, trochę
    mnie to dziwi. TO tak ma być, czy coś robię źle? ;-)


    --
    Pozdrawiam
    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: