  • 11. Data: 2004-08-04 12:17:49
    Temat: Re: Ciekawie się dzieje?
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Denken wrote:

    > No to chyba sie do tego beda musieli przyznac przy ewentualnym
    > przesluchaniu? ;)

    Podobno najbezpieczniej jest odpowiadać "nie przypominam sobie",
    tak jak Czarzasty przed komisją śledczą. Nikt nie udowodni,
    czy naprawdę pamiętasz dane zdarzenie, a w razie czego zawsze
    mozna doznać olśnienia i sobie przypomnieć ;)

    T.

  • 12. Data: 2004-08-04 12:25:22
    Od: Denken <d...@i...com.pl>

    robert j. wozny wrote:

    > khm. jestescie pewni ze to bylo "copy tftp running-config" ? wydaje mi
    > sie, ze raczej te urzadzenia nie wiedzialy by co zrobic z ta komenda 8-)

    A nie. Tego ze to nie jest wlasciwa komenda to ja nawet nie chce
    dyskutowac - pozostaje mi wierzyc ze 'biegly' wiedzial co chce zabrac ;)

    --
    Denken

  • 13. Data: 2004-08-04 16:45:49
    Od: "paol" <p...@p...onet.pl>

    > Trzeba powołać lotne brygady złożone z biegłych i asesorów.  I to
    > jest właśnie problem polskiego Internetu ;-)
    >
    > T.

    To dlatego działa wolniej ...... :)

  • 14. Data: 2004-08-04 19:48:43
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "paol" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To dlatego działa wolniej ...... :)

    Brygady lotne wożą twarde dyski...

  • 15. Data: 2004-08-15 23:28:48
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    robert j. wozny <s...@z...org> wrote:

    > khm. jestescie pewni ze to bylo "copy tftp running-config" ? wydaje mi
    > sie, ze raczej te urzadzenia nie wiedzialy by co zrobic z ta komenda 8-)

    Ojej, przecież wiadomo, że zostały zabezpieczone wszystkie 49 plików
    z /var/db/config. To dośc naturalne i oczywiste.

    --
    *[ ŁT ]*