    From: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Ciche popiskiwanie/poskrzypywanie
    Date: Tue, 4 Aug 2015 11:39:56 +0000 (UTC)

    Dzień dobry szanownym grupowiczom.

    Od jakiegoś czasu niekiedy podczas jazdy słychać
    ciche, lecz wyraźne popiskiwanie czy też poskrzypywanie
    - jak starego sprężynowego materaca. Wydaje mi się,
    że odgłos pojawia się przy mocniejszym dobiciu na wybojach,
    choć nie zawsze, nie zależy od stopnia skręcenia kół,
    nie zaobserwowałem żadnej znaczącej reguły odnośnie
    pojawiania się. Odgłosy raczej jakby z zawieszenia, z przodu,
    kierunku nie mogę bardziej precyzyjnie ustalić.

    Z tego quizu:
    http://magazynauto.interia.pl/porady/eksploatacja/za
    wieszenie-2873/news-co-stuka-w-zawieszeniu,nId,10239
    66
    nic mi nie pasuje.

    Czy może tak pojękiwać po prostu fotel?

    Pacjent to Peugeot 406 break z 1999r.