  • 11. Data: 2009-08-20 18:12:13
    Temat: Re: Cicha myszka
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Piotr M zapodal(a):

    > LOL. Naprawdę podziwiam nieraz różne kombinacje, sposoby i sposobiki...

    ale co tu się śmiać:) Wyrzucenie tego bolca to pierwsze co robię po zakupie
    nowej myszki - nie lubię jak mi scroll "tryka" ;)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 12. Data: 2009-08-20 18:52:19
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    grafi napisal(a):

    > masz na mysli Mighty mouse? Pracowales na niej w ogole? Jedyny plus to
    > kulka i to tylko do czasu zanim sie zabrudzi i przestanie dzialac.

    kulka to plus? O_O Mógłbyś to rozwinąć?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 13. Data: 2009-08-20 23:26:06
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 18:52:19 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > kulka to plus? O_O Mógłbyś to rozwinąć?

    Kulka u góry, nie na dole:
    http://www.computerstore.uci.edu/pictures/Product_96
    5/1130_original.jpg

    --
    GLaF

  • 14. Data: 2010-03-29 00:53:03
    Od: TRUX <"trux[usunto]"@[itotez]vp.pl>

    Wydaje mi się że bardzo cicho działającą myszkę wypuścił logitech, jakaś
    laserowa z metalowym scrollem, pamiętam że była droga jak mokre zboże.
    Ale miała jedna fajną cechę. Można było wyłączyć terkotkę przy scrollu i
    chodził gładko i cichuteńko.

  • 15. Data: 2010-03-29 08:03:31
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "TRUX" <"trux[usunto]"@[itotez]vp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > laserowa z metalowym scrollem, pamiętam że była droga jak mokre zboże. Ale
    > miała jedna fajną cechę. Można było wyłączyć terkotkę przy scrollu i

    W zwykłym optycznym Logitechu wyjąłem sprężynkę z terkotacza i też jest
    cicha :)

    --
    marfi

  • 16. Data: 2010-03-29 18:18:44
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "marfi" napisał:

> [...]

    Terkotka za jakieś duże pieniądze? To chyba z Media Markt. Ja mam starą
    A4Tech i zając jej nie usłyszy z 10 cm. Ech, dzieci neostrady.

    Remek

  • 17. Data: 2010-03-29 19:28:36
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 29 Mar 2010 20:18:44 +0200, Remek napisał(a):

    > Terkotka za jakieś duże pieniądze? To chyba z Media Markt. Ja mam starą
    > A4Tech i zając jej nie usłyszy z 10 cm. Ech, dzieci neostrady.

    Te mychy logitecha mają tą zaletę, że przy wyłączonej terkotce rozpędzona
    rolka się kręci i kręci i kręci... Dla mnie bardzo wygodne rozwiązanie,
    największa zaleta tych myszek. Największa wada - rolka b. ciężko się
    wciska.

    --
    GLaF

  • 18. Data: 2010-03-29 23:06:43
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Remek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Terkotka za jakieś duże pieniądze? To chyba z Media Markt. Ja mam starą
    > A4Tech i zając jej nie usłyszy z 10 cm. Ech, dzieci neostrady.

    O czym ty do mnie piszesz? Ech, dzieci neostrady nauczcie się cytować :)

    --
    marfi

  • 19. Data: 2010-03-30 09:28:30
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "marfi" napisał:

    > O czym ty do mnie piszesz? Ech, dzieci neostrady nauczcie się cytować :)

    Sorry. Źle wyciąłem. To oczywiście nie odnosiło się do Ciebie.

    Remek