  • 11. Data: 2007-12-11 23:53:02
    Temat: Re: Ciagnal ktos swiatelko przez cmentarz ?
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Marcin Boroń napisał(a):
    > Daj spokój. Zmarłym nie przeszkadzają kable energetyczne, wodociąg ani
    > kanalizacja deszczowa a nagle zacznie im przeszkadzać światłowód? Jak
    Moze zeszli sie podepna na dziko i zaczna ircowac? Bedzie mozna
    sprzedawac usluge "kontakt z bliskim zmarlym".

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 12. Data: 2007-12-12 18:11:17
    Od: andzio <a...@n...net.pl>

    futszaK pisze:
    > Zastanawiam sie nad wzieciem kawalka lacza od kojarzy, najlepiej
    > wlasnymi gratami, musialbym pociagnac jakies 250m swiatelka tyle ze....
    > przez cmentarz, w zasadzie moze byc przy granicy cmentarza.
    >
    > Przerabial ktos juz ten temat ?

    U nas w miescie jest teraz dosc glosna sprawa bo jak sie okazalo rura
    wodociagowa zasilajaca pol miasta idzie sobie przez srodek cmentarza. Do
    czasu jej awarii nikomu to nie przeszkadzalo, ale pech chcial ze rura
    pekla (na szczescie jakies 300m przed cmentarzem. Rozgorzaly jednak
    dyskusje kto, dlaczego i po co zakopal ja na cmentarzu i co by bylo
    gdyby pekla w innym miejscu (teraz bylo tylko bajoro na 50m i po
    wypompowaniu wodu dziura w ziemi na kilka m). W kazdym badz razie
    burmistrz prawie wylecial ze swojego urzedu, a projekty na nowa
    magistrale pojawily sie w mig. Inwestycja przebudowy rusza juz na
    wiosne. Pamietam tylko ze byly glosy - JAK TO NA CMENTARZU MOZNA
    ZAKOPYWAC COS INNEGO JAK LUDZI?

    --
    Andrzej Banach
    http://net-komp.net.pl

  • 13. Data: 2007-12-12 19:01:37
    Od: Marcin Boroń <b...@m...tu>

    Agent andzio nadaje:
    > Pamietam tylko ze byly glosy - JAK TO NA CMENTARZU
    > MOZNA ZAKOPYWAC COS INNEGO JAK LUDZI?

    A woda w kranach do napełniania koneweczek i podlewania kwiatków
    dostarczana będzie radiowo? ;)

  • 14. Data: 2007-12-12 19:02:03
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    futszaK wrote:
    > Zastanawiam sie nad wzieciem kawalka lacza od kojarzy, najlepiej
    > wlasnymi gratami, musialbym pociagnac jakies 250m swiatelka tyle ze....
    > przez cmentarz, w zasadzie moze byc przy granicy cmentarza.

    Jest niebezpieczeństwo, że linia światłowodowa stanowi "użycie terenu
    cmentarnego do innego celu". Polecam poczytać ustawę o cmentarzach i
    stosowne rozporządzenia.
    Ale i tak musisz wziąć projektanta z uprawnieniami do projektowania
    sieci telekomunikacyjnych, który wystąpi o warunki zabudowy, zrobi
    projekt zagospodarowania terenu, załatwi uzgodnienia, czyli wszystko po
    kolei. A jeśli chcesz na dziko to nikt nie może wiedzieć jaki będzie
    rezultat.
    --
    Olek

  • 15. Data: 2007-12-12 19:03:06
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Marcin Boroń wrote:
    > Agent andzio nadaje:
    >
    > A woda w kranach do napełniania koneweczek i podlewania kwiatków
    > dostarczana będzie radiowo? ;)

    Ale to jest woda do tych właśnie celów i do żadnych innych ;)
    --
    Olek

  • 16. Data: 2007-12-12 20:31:12
    Od: Marcin Boroń <b...@m...tu>

    Agent Olek nadaje:
    > Ale to jest woda do tych właśnie celów i do żadnych innych ;)

    A co, jakaś skażona jest? Nie byłeś nigdy u pani grabarzowej na
    herbatce? ;)

  • 17. Data: 2007-12-12 22:51:37
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Marcin Boroń napisał(a):
    > Agent Olek nadaje:
    >
    > A co, jakaś skażona jest? Nie byłeś nigdy u pani grabarzowej na
    > herbatce? ;)

    Nie, wzbogacona w substancje odżywcze dla roślinek ;-)
    (przecież to nie ujęcie jest na cmentarzu tylko rura)

    Ale takie biologicznie wzbogacone bajoro po awarii to nic fajnego.

    A radiowe dostarczanie wody - czemu nie?
    skoro jest wÓda dostarczana radiowo czyli zakupy przez radio-taxi ...

    Rafał

  • 18. Data: 2007-12-14 11:38:56
    Od: "Seweryn Kolano" <S...@i...eu>

    Użytkownik "Rafal Franczak" <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:fjpoiu$665$1@news.agh.edu.pl...
    > A radiowe dostarczanie wody - czemu nie?
    > skoro jest wÓda dostarczana radiowo czyli zakupy przez radio-taxi ...

    "Czepne" się. Owa wÓda dostarczana jest tradycyjnie, zamówienie jest radiowo
    ;)

    Sk

  • 19. Data: 2007-12-14 21:18:16
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Seweryn Kolano napisał(a):
    > U?ytkownik "Rafal Franczak" <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:fjpoiu$665$1@news.agh.edu.pl...
    >
    > "Czepne" si?. Owa wÓda dostarczana jest tradycyjnie, zamówienie jest radiowo
    > ;)
    >
    > Sk

    A czepiaj, temat jest baardzo poważny.

    Niesymetryczna co do medium transmisja występuje również przy używaniu
    download via satelita czy modem + "dekoder Polsatu"

    Tu "wÓda request" idzie radiowo a download konfesjonalnie w pakietach
    0,5l over taryfiarz.

    Rafał

  • 20. Data: 2007-12-15 12:57:20
    Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    On Fri, 14 Dec 2007 12:38:56 +0100 Seweryn Kolano <S...@i...eu> wrote:
> [...]
    > wiadomości news:fjpoiu$665$1@news.agh.edu.pl...
    > "Czepne" się. Owa wÓda dostarczana jest tradycyjnie, zamówienie jest radiowo

    Taki avian carrier.

    R.
    --
    Jeżeli upadnie cywilizacja zachodnia, to będzie szansa na odbudowę cywilizacji
    chrześcijańskiej. (dr Stanisław Krajski, Radio Maryja, 10 X 2001)