  • Data: 2010-03-30 19:58:22
    Temat: Chwale się :P
    Od: "R2" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W niedziele kupiłem sobie mój wymarzony motocykl, którego nie mogłem kupic
    jako pierwsze moto bo wydawał mi się troche za mocny, przesiadłem sie na
    Horneta 600 z CB 500.Motorek bardzo zadbany, 2 właścicielki przedemną , ja
    jestem 3 ale pierwszym właścicielem :P
    Przy okazji mam pytanie, jaki polecicie olej ? przebieg to niecałe 21 tyś
    mil.
    Pozdrawiam
    R2