  • Data: 2010-02-21 16:32:05
    Temat: Chłodzenie na E8400 - zamiast BOX
    Od: Maciek - Wally <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Poszukuję chłodzenia na Core 2 Duo E8400 które godnie zastąpiłoby
    chłodzenie BOXowe. Generalnie nie jestem wymagający w tym względzie -
    procesor pracuje niepodkręcony i standardowe chłodzenie daje radę ;)
    Jedynym powodem wymiany jest fakt, iż standardowe chłodzenie jest
    najgłośniejszym elementem komputera.

    Interesują mnie następujące cechy nowego zestawu chłodzącego:

    1) chłodzenie ma być wydajniejsze od BOXowego. Nie musi to być duża
    różnica - jak powiedziałem, standardowy zestaw w zupełności wystarcza,
    ale jak już mam wykładać kasę to niech już chociaż dla zasady będzie lepiej

    2) ma być CISZEJ niż w przypadku BOXa. I jest to najważniejsza cecha.

    3) nie chcę wysokich i ciężkich potworów w stylu Scythe Mugen 2 od
    których wykrzywić się potrafi płyta główna. Wolałbym coś raczej w miarę
    niskiego i lekkiego (jak się zmieści pod standardowym tunelem
    powietrznym w bocznej ściance obudowy Midi Tower - będzie super)

    4) cena do 150zł

    Zdaję sobie sprawę że wymagania 1 i 2 wykluczają się z 3, ale jak już
    wspomniałem - nie szukam ekstremalnego rozwiązania w stylu "naj, naj,
    naj" a jedynie najlepszego kompromisu tych cech który będzie lepsze od
    chłodzenia BOXowego.

    Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    --
    Maciek