  • 1. Data: 2009-02-18 00:36:03
    Temat: Chiński Romet z150.
    Od: kejdżej <l...@g...com>

    Witam wszystkich tu zgromadzonych.
    Zastanawiam się nad pierwszym moto i ze względu na doświadczenie
    postanowiłem się was poradzić.
    Co brać? takiego rometa jak w opisie z okropnym przodem, czy xj`te z
    okolic 94roku? sv i trampka sobie daruję na początek.
    Pozdro!

  • 2. Data: 2009-02-18 07:56:21
    Temat: Re: Chiński Romet z150.
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    kejdżej napisał(a):
> [...]
    > Co brać? takiego rometa jak w opisie z okropnym przodem, czy xj`te z
    > okolic 94roku? sv i trampka sobie daruję na początek.

    Hm... Dosc dziwny dylemat. Klasa malych motocykli jest klasa sama w
    sobie ;) Zrozumialbym, gdybys zastanawial sie czy wybrac pomiedzy jakas
    125...250ccm a 500...600ccm. A tu konkretnie strzelasz Rometem :)
    Faktycznie lampe ma paskudna ;) ale generalnie opinie w sieci pozytywne
    (choc trzeba brac poprawke na autorstwo tych opinii).
    Gdybym mial kupic jakis motocykl z klasy 125, to celowalbym wlasnie w
    cos podobnego. Ale to tylko moja subiektywna opinia nie majaca zadnych
    podstaw w jakimkolwiek doswiadczeniu z uzytkowania wspolczesnych
    motocykli tej klasy.
    Tak czy siak - zycze rozsadnego wyboru i duzo radosci z bezproblemowej
    jazdy :)

  • 3. Data: 2009-02-18 08:24:24
    Od: "Rafael" <r...@g...pl>

    zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał(a):

    > Hm... Dosc dziwny dylemat.

    Nie taki dziwny - po prostu te same pieniądze :) (nowy romet z150 i xj 94').
    Ja bym brał XJ bo to "dorosły" motocykl jest :). Oczywiście pod warunkiem że
    jest w jako takim stanie technicznym - powinieneś oblukać z kimś ktoś się zna
    na motocyklach koniecznie.

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 4. Data: 2009-02-18 08:28:24
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Ja tam bym tego rometa nie kupil. Sam niedawno kupilem motor i zastanawialem
    sie czy brac Virago 250 z poczatku lat '90 czy chinska nowa kopie.
    Poczytalem troche i ludzie mowili, ze z chinczyka im chrom schodzi, sruby
    sie odkrecaja, lancuch musza czesto naciagac, itp. Wiec wybor byl prosty.

    P.S.
    Mam Honde MBX '80 do sprzedania. Moze taki motor na pierwszy raz?
    Zarejestrowana jako motorower.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 5. Data: 2009-02-18 08:43:22
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Rafael" <r...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > że
    > jest w jako takim stanie technicznym - powinieneś oblukać z kimś ktoś się

    ... albo kupic w Moto Motion. Dylemat zaprawde zdumiewajacy, zwlaszcza
    postawiony bez chocby slowka do czego motocykl ma sluzyc, w sensie
    lans/miasto/turystyka/ofrołd. Rownie dziwne sa proby odpowiedzi. Obstawiam 2
    grupy: usilujacy cos sprzedac lub sie dowartosciowac.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & ST 955

  • 6. Data: 2009-02-18 08:58:38
    Od: "Rafael" <r...@g...pl>

    Kefir <k...@r...pl> napisał(a):

    > .... albo kupic w Moto Motion. Dylemat zaprawde zdumiewajacy, zwlaszcza
    > postawiony bez chocby slowka do czego motocykl ma sluzyc, w sensie
    > lans/miasto/turystyka/ofrołd.

    Skoro to ma być pierwszy motocykl to IMHO można z dużym prawdopodobieństwem
    obstawić że chodzi o jazdę głównie po nawierzchniach asfaltowych. A dylemat
    nowy "chińczyk" kontra stara "japonia" dla mnie jest zrozumiały ...

    > Rownie dziwne sa proby odpowiedzi. Obstawiam 2
    > grupy: usilujacy cos sprzedac lub sie dowartosciowac.

    Kolega ma zdaje się, zły dzień ...

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 7. Data: 2009-02-18 09:02:40
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Dysiek wrote:

    > Mam Honde MBX '80 do sprzedania. Moze taki motor na pierwszy raz?
    > Zarejestrowana jako motorower.

    heh moj pierwszy "moto" (tyle, ze nie MBX, a MB)
    Zrobilem nią 17,5tys km w rok czasu. prędkość prodróżna praktyczie równa
    prędkości maksymalnej (ok 85km/h)

    Fajne to to bylo. Bezawaryjne, łatwe w prowadzeniu i w tamtych czasach -
    początek lat 90tych - na chłopakach (i dziewczynach rzecz jasna też) ...
    robił mega wrażenie :D

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 8. Data: 2009-02-18 09:12:31
    Temat: Re: Chiński Romet z150.[OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!

> [...]
    > dylemat
    > nowy "chińczyk" kontra stara "japonia" dla mnie jest zrozumiały ...

    Kolega sam obstawawia okreslajac nawet prawdopodobiensto a innym zabrania
    :) Moze, niepotrzebnie, wzial osobiscie. Uzupelnie zatem: to absolutnie nie
    byla wycieczka osobista, przykro mi jesli tak to odebrales, raczej prewencja
    ew. zastepczy temat dopoki sie Ałtor watku nie wytresci. Acha, wracajac do
    obstawiania z duzym prawdopodobienstwem: wysypu ofert z sikaczem w stopce
    mozna sie spodziewac za rok - poltora.

  • 9. Data: 2009-02-18 09:39:25
    Od: "Rafael" <r...@g...pl>

    Kefir <k...@r...pl> napisał(a):

> [...]
    > byla wycieczka osobista, przykro mi jesli tak to odebrales, raczej prewencja
    > ew. zastepczy temat dopoki sie Ałtor watku nie wytresci.

    Ciężko mi było tego nie odebrać osobiście, gdyż podejrzenie o próbę
    dowartościowania się mogło dotyczyć mnie lub zbigiego (były wtedy tylko 3
    posty - dysiek został uznany za próbujacego coś sprzedać), a ze względu na
    staż na grupie podejrzewałem, że nie dotyczy to zbigiego, no chyba że jest
    inaczej :)

    Poza tym z tego co widzę to nie tylko ja dzisiaj zwracam koledze uwagę, że
    zdecydowanie nie ma humoru dzisiaj, więc może coś w tym jest :) ...

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 10. Data: 2009-02-18 09:57:06
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!

> [...]
    > staż na grupie podejrzewałem, że nie dotyczy to zbigiego, no chyba że jest

    Rozumiesz Ty znaczenie slow "obstawiam" oraz "prewencja" "przykro mi" czy
    tez jestes zapatrzony w siebie do tego stopnia ze nie dasz sobie
    przetlumaczyc? Kwiaty mam wyslac? Zreszta, wbrew podejrzeniom humor dopisuje
    wiec dawaj adres ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955