  • 11. Data: 2009-02-18 10:18:47
    Temat: Re: Chiński Romet z150.[OT]
    Od: "Rafael" <r...@g...pl>

    Kefir <k...@r...pl> napisał(a):

    > Rozumiesz Ty znaczenie slow "obstawiam" oraz "prewencja" "przykro mi" czy
    > tez jestes zapatrzony w siebie do tego stopnia ze nie dasz sobie
    > przetlumaczyc? Kwiaty mam wyslac? Zreszta, wbrew podejrzeniom humor dopisuje
    > wiec dawaj adres ;)

    Okay, okay. A z tymi kwiatami to daj spokój, bo nie wiem jak bym to
    wytłumaczył mojej kobiecie :).

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 12. Data: 2009-02-18 10:21:52
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Rafael" <r...@g...pl> wrote in message

    > Okay, okay. A z tymi kwiatami to daj spokój, bo nie wiem jak bym to
    > wytłumaczył mojej kobiecie :).

    Wystarczylo podac namiary na kobiete i upieklbys 2 pieczenie. Frajer ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & ST 955

  • 13. Data: 2009-02-18 11:02:07
    Temat: Re: Chiński Romet z150.
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > heh moj pierwszy "moto" (tyle, ze nie MBX, a MB)
    > Zrobilem nią 17,5tys km w rok czasu. prędkość prodróżna praktyczie równa
    > prędkości maksymalnej (ok 85km/h)

    No ja ja mam jakies 8 lat. Przez pierwsze dwa-trzy lata to byl szal -
    robilem po 2-3 tysiace kilometrow. Pozniej glownie stal - choc latem zawsze
    te 500 km robilem. U mnie predkosc max to 95 km/h, ale zwykle jezdze 80-85.
    Teraz mam Virago 250 ccm i na razie czuje, ze tez bede nie sporo km robil.

    > Fajne to to bylo. Bezawaryjne, łatwe w prowadzeniu i w tamtych czasach -
    > początek lat 90tych - na chłopakach (i dziewczynach rzecz jasna też) ...
    > robił mega wrażenie :D

    Dalej niezle sie prezentuje :-) Moj jest z 1986 roku i faktycznie jest
    bezawaryjny. Nadal pali od kopa.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 14. Data: 2009-02-18 14:42:18
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Dysiek wrote:
    > U mnie predkosc max to 95 km/h, ale zwykle
    > jezdze 80-85. Teraz mam Virago 250 ccm i na razie czuje, ze tez bede
    > nie sporo km robil.

    moj jechał ok 90, jak troche powiało to 94 ;)

    85 była "moja przelotowa" :D

    > Dalej niezle sie prezentuje :-) Moj jest z 1986 roku i faktycznie jest
    > bezawaryjny. Nadal pali od kopa.

    no ja mialem 1990 :D

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 15. Data: 2009-02-18 19:57:01
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Rafael pisze:
    > Okay, okay. A z tymi kwiatami to daj spokój, bo nie wiem jak bym to
    > wytłumaczył mojej kobiecie :).

    "A teraz kochanie, będziemy mieszkali we troje ..."
    :-)