  • 1. Data: 2013-10-17 11:36:06
    Temat: Chcę przenieść numer - czy są obecnie jakieś sensowne oferty (dobry tel. za rozsądne pieniądze)?
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Dojrzałem do przenienia numeru.
    Prosze o wskazówki - czy są obecnie jakieś sensowne oferty - w sensie że
    przyzwoitą słuchawkę (np. coś mniej więćej w klasie galaxy s-3 mini) dostanie
    się (w nagrodę za przeniesienie numeru) za względnie rozsądne pieniądze i
    średnio-niski abonament?

    Dziękuję,

    latet

  • 2. Data: 2013-10-19 20:03:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Latet" <l...@l...pl> wrote in message
> [...]
    > przyzwoitą słuchawkę (np. coś mniej więćej w klasie galaxy s-3 mini)
    > dostanie się (w nagrodę za przeniesienie numeru) za względnie rozsądne

    Zdajesz sobie sprawę że każdy z nas inaczej telefonu używa
    i dla każdego z nas co innego znaczy "niski" abonament?

    Napisz co to znaczy dla Ciebie niski abonament: 100zł/miesiąc jest niski?

  • 3. Data: 2013-10-19 21:39:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Oct 2013 13:03:15 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Zdajesz sobie sprawę że każdy z nas inaczej telefonu używa
    > i dla każdego z nas co innego znaczy "niski" abonament?
    > Napisz co to znaczy dla Ciebie niski abonament: 100zł/miesiąc jest niski?

    Pszemolu, ale u nas ceny spadly i nieograniczone rozmowy mozna miec za
    29zl, wiec sam rozymiesz ze telefonu sie z tego nie wykrzesze.
    A nadwyzki mozna porownywac :-)

    Oferty standardowe to chyba tylko w Play jeszcze warto sprawdzic.

    J.

  • 4. Data: 2013-10-20 03:45:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > A nadwyzki mozna porownywac :-)
    >
    > Oferty standardowe to chyba tylko w Play jeszcze warto sprawdzic.

    Nieograniczone rozmowy interesują tylko dinozaurów...
    Młodzież (<25) interesuje się praktycznie wyłącznie smsami i internetem.

  • 5. Data: 2013-10-20 11:39:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Oct 2013 20:45:48 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nieograniczone rozmowy interesują tylko dinozaurów...
    > Młodzież (<25) interesuje się praktycznie wyłącznie smsami i internetem.

    W polskiej szkole raczej nie dopuszczaja sms-owania na lekcji, a potem
    taniej zadzwonic :-)

    Nieograniczone sms mozna u nas miec za 9zl/mc, a internet za darmo,
    wiec problem wraca :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-10-20 17:12:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W polskiej szkole raczej nie dopuszczaja sms-owania na lekcji, a potem
    > taniej zadzwonic :-)

    W żadnej szkole nie dopuszczają sms-owania...
    Tak samo jak nie dopuszczają ściągania na klasówkach.
    Nikomu to nigdy w niczym specjalnie nie przeszkadzało ;-)

    > Nieograniczone sms mozna u nas miec za 9zl/mc, a internet za darmo,
    > wiec problem wraca :-)

    Nie wiem jakie ma aktualnie prędkości transmisji i pokrycie kraju Aero
    ale ja mówię o normalnym, szybkim internecie LTE.

  • 7. Data: 2013-10-20 19:29:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Oct 2013 10:12:41 -0500, Pszemol napisał(a):
    > W żadnej szkole nie dopuszczają sms-owania...

    No ne wiem, ja tam slyszalem z amerykanskiej "najlepsi uczniowe to ci
    co przychodza, zakladaja sluchawki, wlaczaja walkmana i przynajmniej
    nie przeszkadzaja w lekcji".

    Takim:
    http://gigaom.com/2012/05/14/atts-chicago-problem-wh
    y-lte-slows-down-in-the-windy-city/

    ?

    J.

  • 8. Data: 2013-10-20 20:16:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No ne wiem, ja tam slyszalem z amerykanskiej "najlepsi uczniowe to ci
    > co przychodza, zakladaja sluchawki, wlaczaja walkmana i przynajmniej
    > nie przeszkadzaja w lekcji".

    Nie słyszałem o tym... natomiast sms-owanie jest nagminną praktyką.
    Dzwonek w telefonie dla przychodzącego smsa nie jest wibracją tylko
    dźwiękiem z zakresu 16kHz którego nauczyciel nie słyszy...

    > Takim:
    > http://gigaom.com/2012/05/14/atts-chicago-problem-wh
    y-lte-slows-down-in-the-windy-city/

    > ?

    Nawet jeśli dostęp do sieci w dużych metropoliach jak Chicago jest
    spowolniony do tych 7Mbps to i tak chyba jest "ciut" szybszy niż Aero, nie?
    Ile czekasz na odświeżenie zjęć z facebooka podłączony do Aero?
    Kto ma do tego cierpliwość? :-))