  • 21. Data: 2005-02-26 13:27:28
    Temat: Re: Ceny ??cz futuro
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Użytkownik Tomasz Paszkowski napisał:

    > Gwoli scislosci te magiczne 100 EUR za 1Mb/s (np: od telii) to jest cena przy
    > zakupie znacznie wiekszych ilosc pasma niz te 10Mb/s !
    >

    > TP
    Co dziwne ta sama oferta posiadala rowniez oferte na 30 Mb/s -
    zgadnijcie za ile ?

    ano 30x 1000 zł +4000 port = 34000 zł
    nie ma tu logiki - kazdy rozsadny provider - zmiejsza cene - przy
    wiekszych zakupach.

    TPSA natomiast oferuje znizki 10 % za umowe na 2 lata, 15 % na 3 lata.

    Nie wiem czemu biora klientow za idiotow.

  • 22. Data: 2005-02-26 13:38:10
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <cvptc7$4gi$1@atlantis.news.tpi.pl> Michal Podsiadly napisał(a):

    > eh, mialem oferte (od jednego z duzych polskich operatorow) tranzytu zagranice i do
    operatorow krajowych (z wylaczeniem Tepsy) nawet za 330 zl za 1Mbit przy laczu
    ponizej 10Mbit. W cenie zalatwienie ASa, przydzielnie klasy adresowej itd. Ale w
    cenie nie byla zawarta ostatnia mila, trzeba bylo samemu podejsc kablem do
    operatora.

    A gdzie miałeś dojść do tego operatora ? Do lokalnego pp czy do warszawskiego ?

    TP

  • 23. Data: 2005-02-26 15:47:06
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > A gdzie miałeś dojść do tego operatora ? Do lokalnego pp czy do
    warszawskiego ?

    do lokalnego

    pzdr.

  • 24. Data: 2005-02-26 16:10:53
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Gwoli scislosci te magiczne 100 EUR za 1Mb/s (np: od telii) to jest cena
    > przy
    > zakupie znacznie wiekszych ilosc pasma niz te 10Mb/s !

    zalozmy nawet te 100 EUR (choc to zadna rewelacja)
    gdzie tu do cen TP SA ?

    --
    Mateo

  • 25. Data: 2005-02-26 16:33:41
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <cvq5ts$cv4$1@nemesis.news.tpi.pl> Michal Podsiadly napisał(a):

    > warszawskiego ?
    >
    > do lokalnego

    To jak w takim razie mieszkam w Polsce B. Bo u mnie nie ma ofert w pełnego
    feeda BGP / TPSA przy pasmie 8Mb/s za 2640 zł netto (nawet przy samodzielnym
    dojściu do operatora).

    TP

  • 26. Data: 2005-02-26 16:36:18
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <cvq6r8$cln$1@localhost.localdomain> Mateusz Swatek napisał(a):

    > zalozmy nawet te 100 EUR (choc to zadna rewelacja)
    > gdzie tu do cen TP SA ?

    Każda inna firma w polsce z takim potencjałem 'generatorów kliknięć' robiła by
    tak samo.

    TP

  • 27. Data: 2005-02-26 16:43:11
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > To jak w takim razie mieszkam w Polsce B. Bo u mnie nie ma ofert w pełnego
    > feeda BGP / TPSA przy pasmie 8Mb/s za 2640 zł netto (nawet przy samodzielnym
    > dojściu do operatora).

    Napisalem, z wYlaczeniem Tepsy, czyli tak jak ma np. POL34/Pioner.
    Z Tepsa cena rosnie niestety o 100%

    pzdr.

  • 28. Data: 2005-02-26 16:46:03
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <cvq8vu$mt5$1@atlantis.news.tpi.pl> Michal Podsiadly napisał(a):

    > Napisalem, z wYlaczeniem Tepsy, czyli tak jak ma np. POL34/Pioner.
    > Z Tepsa cena rosnie niestety o 100%

    legenda:

    / TPSA - bez TPSA ;]

    TP

  • 29. Data: 2005-02-26 17:22:31
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@i...pl>

    > Każda inna firma w polsce z takim potencjałem 'generatorów kliknięć'
    > robiła by
    > tak samo.

    Moze w polsce
    Deutsche Telekom tez ma calkiem duzy tabun end-userow a jakos sprzedaje
    lacze 5 razy taniej niz TP SA
    a ponoc za granica koszta sa wyzsze

    --
    Mateo

  • 30. Data: 2005-02-28 14:11:54
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Sied@r <s...@c...safenet.pl> wrote:

    > cosik kolo 1000 zł za 1Mb/s przy zakupie 10Mb/s + 4000 miesiecznie za
    > port ATM. z BGP

    Zatem wychodzi jakieś 1400 zł/1Mbit, zatem do 750 zł dość daleko...

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki